استاندار خراسان‌شمالی در شورای اداری شهرستان بجنورد تاکید کرد:

ترسیم اهداف توسعه استان در راستای تحقق شعار سال و رفع طعم و بوی آب شرب بجنورد

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان‌شمالی بر ضرورت ترسیم اهداف توسعه استان در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ترسیم اهداف توسعه استان در راستای تحقق شعار سال و رفع طعم و بوی آب شرب بجنورد

محمدرضا حسین نژاد در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بجنورد بیان کرد: برای ترسیم اهداف آینده استان در محورهای آب، کشاورزی، دامپروری، صنعت، معدن، تجارت و گردشگری باید در راستای تحقق شعار سال قدم برداشت و برای رسیدن به هدف گذاری‌های استان باید با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی نقشه راهی در مسیر اجرایی شدن شعار سال دنبال کرد و در این راه سهم تمام ادارات نیز احصا شود.

استاندار یکی از معضلات کشور و به تبع آن استان را اتلاف بیهوده آب دانست و گفت: مدیران متولی باید پیگیر حل این معضل باشند و همچنین توجه به حوزه آب‌های مرزی و توجه به تجهیز چاه‌ها و توزیع این آب در سطح استان و اتخاذ تمهیدات لازم در راستای افزایش کیفیت و طعم آب بجنورد باید در دستور کار قرار گیرد.

حسین نژاد به حوزه معادن نیز اشاره‌ای داشت و گفت: تأسیس شرکت های تعاونی و سهیم شدن مردم به ویژه برای معدن آلبلاغ اسفراین و توسعه صنایع پایین دستی می تواند موجبات اشتغالزایی و رفع دغدغه های خانواده ها را فراهم آورد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه تولیدات و محصولات استان باید به بازارهای بین المللی نیز عرضه شود، افزود: با عرضه این محصولات در سطح ملی و بین المللی شاهد افزایش سطح درآمد استان خواهیم بود.

وی در پایان گفت: تولیدات استان باید بومی و در راستای تجاری و برند سازی و ایجاد اشتغال پایدار باشد بنابراین برای تحقق این مهم، مسائل و مشکلات باید اولویت بندی شده و هدف‌گذاری ها مشخص باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار