بازدید رئیس اداره استعدادهای درخشان استان کرمان از مدارس شهر بابک

کرمان (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از مدارس استعدادهای درخشان شهرستان شهر بابک دیدن کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس اداره استعدادهای درخشان استان کرمان از مدارس شهر بابک

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا خسروی گفت: با توجه به استعدادهای بالقوه فراوان شهرستان شهربابک مقرر شد مدارس سمپاد با برنامه های طراحی شده به گونه ای عمل کنند که نتایج کنکور و المپیاد این شهرستان در سال آینده رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان این که در این بازدید مسائل و مشکلات مدارس سمپاد شهرستان شهربابک بررسی شد، افزود: استان کرمان سرشار از استعدادهای بالقوه است که با برنامه ریزی مناسب در جای جای استان با توجه به ظرفیت های هر منطقه می توان شاهد رشد و شکوفایی این استعدادها بود .

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: نتایج کنکور سال ۱۴۰۰ و المپیاد شهرستان شهربابک گرچه بسیار خوب است، ولی هنوز تا نقطه مطلوب ما فاصله دارد، از نظر مسائل پرورشی و تربیتی هم در شهربابک کارهای خوبی انجام گرفته که در سال تحصیلی آینده در همین راستا طرح روشنا در همه مدارس سمپاد استان به طور کامل اجرا خواهد شد.

خسروی گفت: در این سفر یک روزه جلسات متعددی تشکیل شد و روند کلاس های کنکور، تقویتی، تابستانی و المپیاد مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار