برگزاری کارسوق‌های فراگیر ملی با هدف شناسایی و پرورش دانش‌آموزان صاحب استعداد برتر

تهران (پانا) - کارسوق‌های ملی فراگیر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ویژه تمامی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه کشور (مدارس سمپاد و غیر سمپاد) است.

کد مطلب: ۱۲۷۵۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارسوق‌های فراگیر ملی با هدف شناسایی و پرورش دانش‌آموزان صاحب استعداد برتر

دبیرخانه بیست و چهارمین دوره بخش دانش‌آموزی جشنواره جوان خوارزمی به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه و نیز ارتقای کیفیت طرح‌های ارسالی به جشنواره جوان خوارزمی، از نیمه دوم سال 1400 سیاست‌هایی در معاونت استعدادیابی و توانمندسازی فراگیر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اتخاذ شده که هدف آن شناسایی و پرورش تمامی دانش‌آموزان صاحب استعداد برتر در سراسر کشور است.

این سیاست در راستای استقرار عدالت آموزشی و مبتنی بر بند یک از ماده 3 اساسنامه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مبنی بر شناسایی و فرآهم آوردن زمینه‌های رشد و ارتقای فرهنگی، پژوهشی و علمی دانش‌آموزان صاحب استعداد برتر در سراسر کشور اجرا می‌شود.

در همین راستا به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه، تمامی مدارس کشور (اعم از سمپاد و غیر سمپاد)، دو کارسوق ملی فراگیر به نام‌های مخترع قرن (با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان املاک و اسناد کشور و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران) و آموزش روش پژوهش (با همکاری باشگاه نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار