امیر حسین نیک خلق:

سرود «سلام فرمانده»، نشانگر وحدت ملی در راستای آرمان‌های والای انقلاب است

تهران (پانا) - نماینده دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی شهر تهران، سرود «سلام فرمانده» را نشانگر وحدت ملی و ایثار مردم در راستای آرمان‌های والای انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۳۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سرود «سلام فرمانده»، نشانگر وحدت ملی در راستای آرمان‌های والای انقلاب است

امیرحسین نیک خلق؛ نماینده دهمین دوره مجلس دانش آموزی شهر تهران و دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی در گفت و گو با پانا گفت: «سرود «سلام فرمانده» از یک پشتوانه معنوی برخوردار است و قطع به یقین عنایت حضرت ولی عصر بر تثبیت و تحکیم این کلام آهنگین افزوده است. متن شعر مشتمل بر لغات صعب نیست چرا که درخور فهم کودکان و نوجوانان این آب و خاک است اما در عین حال بسیار هم پرمفهوم و تامل برانگیز است.»

وی افزود: «این سرود نشانگر وحدت ملی و ایثار مردم در راستای آرمان های والای این انقلاب است و اثبات این حقیقت همان است که در طول یک هفته چندین و چند اجتماع بزرگ در سراسر کشور به نشانه یکدلی برگزار می شود و این سرود خوانده می شود. از همه مهم تر اینکه مورد استقبال میلیون ها نوجوان و جوان قرار می گیرد.»

وی در ادامه گفت: «معنای درونی سرود همانطور که پیش تر گفتم، بسیار پر محتوا است و می شود ساعت ها در مورد آن بحث کرد. اما یکی از مهم ترین پیام هایش آن است که درست است امروزه حجت خدا در غیبت کبری به سر می برد و ما از دیدن جمال نورانی ایشان محرومیم اما باید از جانشین به حق ایشان (رهبر معظم انقلاب اسلامی) که تمام توانش در راستای پیشرفت این کشور است، پیروی کنیم و اینگونه خشنودی امام عصر غایبمان را بدست آوریم تا از دعاهای خیر ایشان بهره مند شویم.»

نیک خلق گفت: «دانستید و دانستیم که سعادت دنیوی و اخروی ما در گرو پیروی از دستورات ولی فقیه و الگو قرار دادن ایشان است، اما چگونه؟ رهبر فرزانه ما، تمام نصایح و دستورات خود را در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرموده است. با تفکر عمیق در متن آن، فهم آن و سپس عمل به آن، می توانیم به آن خوشبختی برسیم و ان شاء الله کشوری پر افتخار تر زیر بیرق مهدوی بسازیم.»

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار