وزیر آموزش و پرورش:

اجرای سرود سلام فرمانده، باعث جلوگیری از گسست بین نسل‌های انقلاب می‌شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش بیان کرد اجرای سرود سلام فرمانده، باعث جلوگیری از گسست بین نسل‌های انقلاب می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۲۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سرود سلام فرمانده، باعث جلوگیری از گسست بین نسل‌های انقلاب می‌شود

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه اجتماع دهه نودی‌ها و خانواده‌هایشان در استادیوم آزادی جهت اجرای سرود سلام فرمانده به پانا عنوان کرد: «ما امروز نیاز به این معنویت داریم. در جایی که جهان غرب از جهت وصل بودن به منبع فیض به بن بست رسیده است، امام زمان واسطه این منبع فیض الهی و صاحب اصلی این مملکت است.»

وی افزود:«ما می‌بینیم که امروز سرود سلام فرمانده که قالب زیبا و هنری و یک محتوای بسیار عمیق دارد و معنوی و ارزشی است، بچه های دهه نودی را با اصحاب انقلاب پیوند می‌دهد.»

نوری بیان کرد:« اینگونه کارها باعث جلوگیری از گسست بین نسل های انقلابی می شود و این بسیار خوب است. باید چنین برنامه هایی را ترویج دهیم و بستر اجرای این مراسمات را فراهم کنیم.»

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اجرای سرود سلام فرمانده در مدارس گفت: «سرود سلام فرمانده در بسیاری از مدارس کشور به صورت خودجوش اجرا شد و دانش آموزان ما با تمایل خود و علاقه ای که نسبت به این سرود دارند آن را اجرا می کنند و مشارکت فعالی دارند.»

وی خاطرنشان کرد: «از جهتی چون مجموعه ای از بچه ها این سرود را اجرا می کنند باعث شده آن ارتباط قلبی و معنوی را با این سرود برقرار کنند. ما هم موظف هستیم که بستر اجرای این سرود را فراهم کنیم.»

دانش آموز خبرنگار: حمیدرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار