بازدید معاون رییس‌جمهوری از محل حادثه متروپل؛

زنان بی‌پشتوانه حادثه متروپل باید مورد حمایت قرار گیرند

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در سفر به آبادان از محل وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل بازدید و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۸۳۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
زنان بی‌پشتوانه حادثه متروپل باید مورد حمایت قرار گیرند

به گزارش معاونت زنان و امور خانواده، انسیه خزعلی، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده، طی سفر به آبادان، از ساختمان متروپل بازدید و نحوه آواربرداری و چگونگی روند شکل‌گیری این رخداد را ارزیابی کرد.

خزعلی از جمله نکات محوری مورد توجه مسئولین را مجازات دست اندرکاران شکل گیری این فاجعه عنوان کرد.

وی همچنین اظهار داشت: کسانی که در این حادثه دلخراش سرپرست خانواده خود را از دست دادند، به ویژه زنانی که هیچ پشتوانه‌ای برای آن‌ها فراهم نیست، باید مورد حمایت قرار گیرند.

معاون رییس جمهور با اشاره به حال روحی پس از شوک این حادثه برای خانواده‌های داغدار و مصدومین، افزود: در مرحله بعد نیز باید حمایت‌های معنوی و روحی و پشتیبانی‌های مشاوره‌ای را جدی بگیریم.

لازم به ذکر است پس از این بازدید، نشست با روان‌شناسان داوطلب با هدف آغاز فرایند رسیدگی مشاوره‌ای به خانواده‌های تحت آسیب در دانشگاه علوم‌پزشکی آبادان، برگزار شد.

خزعلی پس از بازدید میدانی از خیابان‌های اطراف ساختمان و شنیدن توضیحات متخصصان فنی، ضمن ابراز نگرانی نسبت به سلامت امدادگران حاضر در ساختمان به دلیل احتمال ریزش مجدد آوار، بر لزوم رعایت نکات ایمنی هنگام آواربرداری برای یافتن مفقودین و حفظ جان این افراد تاکید کرد.

زینب اختری، معاون امور زنان و خانواده وزیر کشور نیز طی این بازدید معاون رئیس جمهور را همراهی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار