مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

محلات کم‌برخوردار شهرستان اسلامشهر در اولویت طرح‌های تربیت‌بدنی و سلامت

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت تلاش بر این است از محل جذب مشارکت خیرین در مناطق محلات کم‌برخوردار اسلامشهر فضاهای ورزشی ویژه دانش‌آموزان با هدف ارتقاء شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان ایجاد شده و ارتقاءداده شود.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
محلات کم‌برخوردار شهرستان اسلامشهر در اولویت طرح‌های تربیت‌بدنی و سلامت

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای برنامه‌ریزی شورای تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی و روند پیشرفت پروژه‌های طرح اظهار کرد: در راستای اجرای تفاهم‌نامه با حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به آموزش و پرورش اسلامشهر تخصیص یافته که با توجه به وصول حدود یک سوم این اعتبار در حال حاضر پروژه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه امام خمینی(ره) که در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

وی بیان کرد: دو پروژه زمین چمن مصنوعی یکی در شهرک واوان که جمعیتی بالابر ۸۰ هزار نفر دارد و دیگری در مدرسه حضرت ابوالفضل(ع) این شهر و مدرسه شهید همت که در مناطق کم برخوردار هستند ایجاد خواهد شد و چمن هر دو این پروژه در حال بافت بوده و با توجه به اینکه شهرک واوان هیچگونه سالن سرپوشیده سقف بلند برای اوقات فراغت و قهرمان پروری ندارد. ایجاد سالن ورزشی در جوار مدرسه بعثت و احسان از برنامه‌های آتی مدیریت آموزش و پرورش خواهد بود.

قنبری افزود: تلاش خواهیم کرد که از محل جذب مشارکت خیرین در مناطق احمد آباد، شهرک امام حسین(ع)، سالور و سایر محلات کم برخوردار فضاهای ورزشی ویژه دانش‌آموزان را با هدف ارتقاء شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و توجه ویژه به موضوع سلامت این عزیزان را ایجاد و ارتقاء دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: اعتقاد داریم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء سلامت روح و روان و سلامت جسمانی دانش‌آموزان می‌بایست در ایام پساکرونا امور تربیتی و اوقات فراغت دانش‌آموزان به ویژه در مناطق کم برخوردار در اولویت قرار گیرد.

تجهیز ورزشگاه امام خمینی شاتره به دوربین‌های مداربسته، نرم افزارهای مدیریتی، بهسازی سیستم موتورخانه و تعمیرات و زیباسازی سونا و استخر این مجموعه با هدف ارتقاء کیفیت سطح خدمات و سطح ایمنی و سلامت از جمله مصوبات شورای تربیت‌بدنی بود.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار