فرماندار اسلامشهر:

ضرورت ترغیب نوجوانان و جوانان به کسب مهارت‌آموزی در برنامه‌های اوقات فراغت

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت برپایی اردو برای دانش‌آموزان جهت بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک علم و فناوری، کارخانجات صنایع بزرگ و واحدهایی که از روش‌های نوین درس کشاورزی استفاده می‌کنند، می‌تواند در تشویق و ترغیب این عزیزان به مهارت‌آموزی موثر باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ترغیب نوجوانان و جوانان به کسب مهارت‌آموزی در برنامه‌های اوقات فراغت

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار کرد: تجمیع برنامه‌های اوقات فراغت توسط مجموعه‌هایی از جمله، سپاه ، بسیج، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و... در فصل تابستان اجرا خواهد شد تا به رشد کیفی و اثربخشی برنامه‌ها کمک کند.

وی در ادامه به ظرفیت قابل توجه شهرستان اسلامشهر در حوزه تولید، صنعت و کشاورزی اشاره کرد و گفت: برپایی اردو برای دانش‌آموزان جهت بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک علم و فناوری، کارخانجات صنایع بزرگ و واحدهایی که از روش‌های نوین درس کشاورزی استفاده می‌کنند، می‌توانند در تشویق و ترغیب این عزیزان به مهارت‌آموزی بیشتر و ترسیم چشم‌اندازی مناسب از اشتغال در آینده برای آنان داشته باشد .

فرماندار اسلامشهر استفاده از ظرفیت و امکانات شهرداری‌ها از جمله پارک‌ها و فضاهای عمومی جهت اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و مسابقات مختلف ورزشی برای جوانان نوجوانان و خانواده‌ها در فصل تابستان باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه پیام نظر رئیس اداره ورزش جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اسلامشهر نیزگزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان ارائه کرد.

وی همچنین به تشریح اقدامات صورت گرفته جهت تأمین اعتبار برای احداث خانه جوان شهرستان اسلامشهر که در صورت راه‌اندازی به کانون اجرای برنامه‌های اثربخش در قالب کارگروه‌های تخصصی در حوزه جوانان تبدیل می‌شود، پرداخت.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار