کشف ۶۵ فقره سرقت در اجرای طرح ضربتی پلیس نیشابور

نیشابور (پانا) - فرمانده انتظامی نیشابور از اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پیشگیری از سرقت خبر داد و گفت در راستای اجرای این طرح ۲۰ متهم به سرقت دستگیر و ۶۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۶۵ فقره سرقت در اجرای طرح ضربتی پلیس نیشابور

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیشابور، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای پی گیری مطالبات مردمی، کسب رضایت مندی عمومی و هم چنین افزایش ارتقای احساس امنیت، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پیشگیری از سرقت به مدت دو روز در سطح شهرستان نیشابور اجرا شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و کسب مجوزهای قضائی، با مشارکت ۳۸ تیم عملیاتی متشکل از پلیس های آگاهی و امنیت عمومی، مواد مخدر، پیشگیری، یگان امداد در سطح درون و برون شهری به مدت ۲ روز اجرا شد.
در این طرح تعداد ۲۰ متهم به سرقت دستگیر که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶۵ فقره انوع سرقت ها اعتراف و تعداد زیادی اقلام و وسایل سرقتی از قبیل ،۵دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

هم چنین در این طرح تعداد ۱۵۰ نفر معتاد متجاهر، تعداد ۱۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقدار تقریبی یک کیلوو ۴۹ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد که معتادان با هدف اصلاح و بازگشت به جامعه به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.
سرهنگ حسینعلی زاده تصریح کرد: در این طرح با اشرفیت اطلاعاتی یک نفر متهم به قتل متواری نیز دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز نیز از وی کشف شد.

توقیف ۵۱ دستگاه (۳۶ دستگاه خودرو، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت) به علت مخدوش بودن پلاک، سلب آسایش و امنیت روانی شهروندان و همچنین کشف حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق 500 کیلو گرم تاغ غیر مجاز ، به همراه کشف ۲۰۰ لیتر نفت سفید از دیگر دستاورد های این طرح است.
متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
حسینعلی زاده با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرحها، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و افزود: اجرای این طرح ها به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان نیشابور ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار