سرقت با لباس سبز شهرداری

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان لوازم خودرو خبر داد که با لباس سبز شهرداری اقدام به سرقت می‌کردند خبر داد و گفت متهمان به 30 فقره سرقت معترف شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سرقت با لباس سبز شهرداری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در محدوده باقرشهر دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 175 باقرشهر قرار گرفت.

وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات تخصصی مشخص شد 2 سارق با سوء استفاده از لباس شهرداری و استفاده از یک دستگاه خودروی تیبا سفید رنگ سرقت‌ها را انجام می‌دهند و متعاقب آن چهره متهمان شناسایی و در اختیار عوامل گشت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: با پوشش‌دهی نقاط جرم خیز و گشت زنی‌های هدفمند، متهمان در حال پرسه زنی با خودرو شان مشاهده و در یک اقدام ضربتی خودرو متوقف و هر 2 متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازدید از خودروی سارقان یک عدد ساب باکس و یک عدد جک خودرو و یک عدد زاپاس خودرو، تعداد زیادی ابزارآلات و یک لباس تقلبی سبز شهرداری کشف شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق کیفری بودند، گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان به 30 فقره سرقت معترف شدند که پس از شناسایی مال باختگان، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار