برگزاری همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در شیروان

شیروان (پانا) - همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، نونهالان و کودکان پیش دبستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در شیروان

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی دوره پیش دبستانی در شیروان گفت: کار با کودکان ابتدایی به ویژه پیش دبستانی خیلی سخت است و مربیان پیش دبستانی مانند یک مادر باصبر و دلسوزی، بچه‌ها را هدایت و مفاهیم را به آنان انتقال می دهند.

عصمت بدخشان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگران افزود: شهدا و رزمندگان اسلام جزئی از هویت ما هستند.

وی از برگزاری همایشی با عنوان معماران تربیت در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: انشاالله بتوانیم هویت ایرانی اسلامی را با قدرت و قوت دنبال کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های همه مؤسسان، اولیاء و مربیان، مدیران مراکز پیش دبستانی، راهبران و مدیران مدارس برپا کننده غرفه های همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی گفت: هویت ما وجود شهیدان گرانقدر بدخشان، زهرایی، حجاب مادران، خاک، پرچم و مهر نماز ما است و ما به این هویت ها افتخار می کنیم.

فرامرز شجاعی در ادامه افزود: هویت ما شهدای مدافع حرم به ویژه سالار به سرور شهدا شهید سلیمانی است که در سایه زحمات آنان، آرامش و امنیت برقرار است و ما شاهد برگزاری برنامه‌های نوآموزان در این مراسم هستیم.

این همایش توسط اداره آموزش و پرورش و با همکاری و مشارکت کانون بسیج فرهنگیان شهید مطهری، دبیرستان دخترانه نمونه ایمان دوره اول و مهد کودک های راستین، شکوفا، طهورا، مدادرنگی و ... برگزار شد.

قرائت قرآن، اجرای سرودهای ملی و سلام فرمانده، شاهنامه خوانی، توسط کودکان نو نهال، معرفی ظرفیت های گردشگری شیروان توسط نونهال آیناز بیچرانلو، برپایی ایستگاه نقاشی، نمایشگاه دستاوردهای کودکان و چادر عشایری همراه با معرفی بخشی از فرهنگ و آداب و رسوم بومی و محلی، عرضه دمنوش های گیاهی، پخت نان محلی از دیگر برنامه های این همایش بود.

خبرنگار:حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار