معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی زمینه‌ساز دستیابی تربیت هویت‌محور است

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان‌های استان تهران گفت سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی که در حال برگزاری است، زمینه‌ساز دستیابی به تربیت هویت‌محور و متوازن و ارائه مدل بومی تربیت است.

کد مطلب: ۱۱۹۱۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی زمینه‌ساز دستیابی تربیت هویت‌محور است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری گفت: در این همایش مربیان، آموزگاران، مدیران، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و صاحب‌نظران می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف مقاله، فیلم و قصه به جشنواره ارسال کنند.

او بیان کرد: این همایش در سه محور تربیت هویت محور کودکان ایران اسلامی، تحلیل مقایسه‌ای تربیت هویت محور کودکان در دروه پیش دبستانی و چشم انداز تعلیم و تربیت هویت محور سال‌های دوران کودکی برگزار می شود.

بختیاری با اشاره به اهمیت مدل‌های بومی تعلیم و تربیت در رشد و ارتقای کودکان و دانش‌آموزان اضافه کرد: دستیابی به مدل‌های فوق با همکاری و مشارکت همه دست اندرکاران امر تربیت از جمله خانوده، معلمان، مدرسه، جامعه امکان‌پذیر است و باید به نقش عواملی مثل بازی و قصه در شکل‌گیری تربیت توجه ویژه داشت.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان‌های استان تهران با اعلام اینکه دبیرخانه همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در اداره کل آموزش و پرورش استان فارس مستقر شده است از همکاران برای ارسال آثار خود به همایش فوق دعوت کرده و اعلام کرد اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار