مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نگاه جزیره‌ای به مسائل آموزش و پرورش ممنوع است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، مناطق و ادارات این اداره کل را مانند خانواده‌ای دانست که باید از نگاه جزیره‌ای دور شده و متحد و منسجم دیده شوند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نگاه جزیره‌ای به مسائل آموزش و پرورش ممنوع است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌ استان تهران درنشست هم‌اندیشی مشترک شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیران مناطق 21 گانه این استان درشهرستان اسلامشهر اظهار کرد: همه مناطق و ادارات استان تشکیل یک خانواده‌ای را می‌دهند که اگر کیان این خانواده حفظ شود و از نگاه جزیره‌ای دور مانده و به صورت متحد و منسجم دیده شود اتفاقات خوشایندی برای استان را نوید می‌دهند.

وی بیان کرد: موضوع ساماندهی با توجه به گذران دو سال کرونایی حائز اهمیت است و با حضوری شدن آموزش‌ها باید دقیق و صحیح انجام شود.

بهرامی موضوع ثبت نام و توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان را از برنامه‌های شاخص استان دانست و تأکید کرد: باید با همت همگانی طوری عمل نماییم که تا ۲۰ شهریور، کتاب‌های درسی آماده توزیع در بین دانش‌آموزان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌ استان تهران، خاطر نشان کرد: امسال نقل و انتقالات از تمامی استان‌ها به شهر تهران ممنوع شده است و باید از ظرفیت ایجاد شده در جذب همکاران انتقالی استان‌های سراسر کشور به شهرستان‌های استان، اهتمام لازم انجام شود.

بهرامی، از مدیران مناطق ۲۱ گانه درخواست کرد،با توجه به تراکم بالای دانش‌آموزی و کمبود نیروی انسانی، دقت لازم در سازماندهی نیروها و فضاها به نحو احسن و بهینه انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار