‌دریادار سیاری: حماسه خرمشهر یک معجزه الهی بود

تهران (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت‌ حماسه خرمشهر حقیقتا یک معجزه الهی بود چرا که در عملیات بیت المقدس ما از نظر عده و عُده یک سوم دشمن بودیم.

کد مطلب: ۱۲۸۱۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
‌دریادار سیاری: حماسه خرمشهر یک معجزه الهی بود

‌به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست صمیمی با تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش که با حضور با سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی و به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر در ستاد ارتش برگزار شد، ضمن تبریک این روز، گفت: ما از نظر عده و عُده یک سوم دشمن بودیم و عملا آنها برتر از ما بودند. از طرفی آن‌ها اعلام کرده بودند هرکسی خرمشهر را فتح کند کلید طلایی بصره را به او می‌دهند و حقیقتا حماسه خرمشهر یک معجزه الهی بود.

وی افزود: من به رزمندگانی که این حماسه را خلق کردند درود می‌فرستم. رزمندگان ما نشان دادند که برای خدا می‌جنگند و به این اعتقاد داشتند که یک وجب از این خاک را به دشمن ندهند. بدون شک عملیات بیت‌المقدس در تاریخ ملت ایران باقی می‌ماند و همیشه می‌توان به آن افتخار کرد.
امیر دریادار سیاری تصریح کرد: البته این حماسه با پشتیبانی و حمایت مردم از نیروهای مسلح در طول ۸ سال جنگ تحمیلی رقم خورد که این هم جای قدردانی دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین گفت: دشمن اعلام کرده بود یک روزه خرمشهر را فتح می‌کند اما آنها ۳۴ روز گرفتار شدند و تنها توانستند بخشی از خاک خرمشهر را اشغال کنند؛ این خودش شکست بزرگی برای دشمن بود. ما با وجود همه تحریم‌ها، فشارها و حمایت‌های زیادی که از دشمن می‌شد می‌توان گفت هیچ شکستی نخوردیم و با اقتدار جلوی حرکت ماشین جنگی دشمن بعثی را گرفتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار