وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها؛

آموزش و پرورش باید به دغدغه عمومی جامعه تبدیل شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور، بر بهره‌مندی حداکثری از فرصت‌ها تاکید و عنوان کرد آموزش و پرورش باید به دغدغه عمومی جامعه تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش باید به دغدغه عمومی جامعه تبدیل شود

عصر امروز یوسف نوری در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تقدیر می کنم که بر روند نظام تعلیم و تربیت اشراف کامل دارند و دغدغه فراوانی در خصوص آموزش و پرورش دارند.

وی افزود: اگر در یک مجموعه در فرآیند حکمرانی، تبعیت وجود نداشته باشد اثر بخشی و بهره وری مطلوبی نخواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: همگرایی در درون و تعامل حداکثری با بیرون دو بال موفقیت در برنامه های آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به انجام برنامه استعدادیابی در برخی استان ها، گفت: ارتباطات فراسازمانی امری ضروری است و باید افزایش یابد به ویژه این که، ارتباط باید با خیرین باشد.

نوری بر بهره مندی حداکثری از فرصت ها تاکید و عنوان کرد: تلاش کنیم آموزش و پرورش را به دغدغه عمومی جامعه تبدیل کنیم.

وی بر داشتن وحدت رویه در برنامه ها تاکید و اظهار کرد: در انجام برنامه ها نباید تعلل کرد، بلکه با تعامل سازنده و دو طرفه باید کارها را به پیش برد.

عضو کابینه دولت مردمی سیزدهم گفت: این گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها در راستای تشریح و پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در سخنرانی ایشان در دیدار اخیر با فرهنگیان، برگزار می شود.

شایان ذکراست؛ گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار