میکائیل باقری خبر داد

کیفی‌سازی فعالیت‌های قرآنی با بهره‌گیری از متون کتاب‌های درسی

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت برای کیفی‌سازی فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نمازسال تحصیلی آینده از متون کتاب‌های درسی استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کیفی‌سازی فعالیت‌های قرآنی با بهره‌گیری از متون کتاب‌های درسی

میکائیل باقری در سفر به استان هرمزگان اظهار کرد: از همه همکارانی که در دوران کرونا اقدامات ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف به خصوص تولید محتوای الکترونیکی مناسب دانش آموزان در بستر فضای مجازی و شبکه شاد انجام دادند و همچنین اقدامات ارزشمندی که در مراکز دارالقرآن الکریم در جهت تربیت حافظان قرآن کریم انجام می‌شود تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: نگاه ما برای سال تحصیلی آینده توجه ویژه به محتوای کتاب‌های درسی و استفاده از متون کتاب‌های درسی برای کیفی‌سازی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز به ویژه در جایی که امکان ایجاد این همراهی و همدلی وجود دارد، است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت مؤسسات قرآنی و قرارگاه جهادی قرآن، عترت و نماز در زمینه توانمندسازی نیروی انسانی و همچنین کمک به فرآیند تربیتی و توسعه فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی در بین دانش آموزان مناطق کم‌برخوردار اقدام کنیم.

وی ادامه داد: به‌زودی نیروهای متخصصی را در حوزه‌های مختلف حفظ، قرائت قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و دیگر حوزه‌ها در مناطق کم‌برخوردار تربیت خواهیم کرد تا زمینه توسعه متوازن و عدالت آموزشی و پرورشی جای جای مهین اسلامی‌مان، فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار