ثبت سفارش نیمی از کتب درسی دانش‌آموزان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی

تهران (پانا) - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت 50 درصد دانش‌آموزان (جامعه هدف) سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت سفارش نیمی از کتب درسی دانش‌آموزان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی

به گزارش صدا و سیما، محمدعلوی تبار گفت: ثبت سفارش کتاب از ۲۸ فروردین آغاز شده است و دانش آموزان تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ می توانند در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir سفارش خود را برای دریافت کتابهای درسی ثبت کنند.

وی افزود: ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های آمادگی تکمیلی برای پیش دبستانی استثنایی، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه (عادی و استثنایی)، پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه شاخه‌های نظری و فنی حرفه‌ای و کاردانش (عادی و استثنایی) برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ـ ۱۴۰۱، در این سامانه آغاز شده است.

وی افزود: از ابتدای شروع فعالیت سفارش کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تا امروز، دانش آموزان در دوره آموزش ابتدایی ۵۵ درصد، دوره اول متوسطه ۴۲ درصد، دوره دوم متوسطه شاخه نظری ۴۸ درصد، دوره دوم متوسطه شاخه فنی و حرفه‌ای ۳۷ درصد و دوره دوم متوسطه شاخه کاردانش ۲۸ درصد و به طور میانگین پنجاه درصد (جامعه هدف) سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده اند.

وی از دانش آموزان خواست برای پیگیری و ثبت سفارش کتاب درسی با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام کنند و فرآیند ثبت سفارش کتاب درسی را به روز‌های پایانی ثبت سفارش موکول نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار