کارشناس مراکز یادگیری محلی سازمان نهضت سوادآموزی:

جلب مشارکت نهادها و همسوسازی خدمات، گامی مهم در بهینه‌سازی فعالیت مراکز یادگیری محلی است

ملارد(پانا) - کارشناس سازمان نهضت سوادآموزی در بازدید از مراکز یادگیری محلی شهرستان ملارد بیان کرد با جلب مشارکت همه نهادها و تلاش برای همسوسازی خدمات مختلف، می‌توان فعالیت‌های این مراکز را بهبود بخشید.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جلب مشارکت نهادها و همسوسازی خدمات، گامی مهم در بهینه‌سازی فعالیت مراکز یادگیری محلی است

مریم نجفی، کارشناس مراکز یادگیری محلی سازمان نهضت سوادآموزی و محمد قهاری رئیس اداره واگذاری‌ها و آموزش‌های داوطلبانه از فرآیند عملکرد و فعالیت‌های مراکز یادگیری محلی شهرستان ملارد بازدید کردند.

نجفی، ضمن قدردانی از تلاش‌های مراکز یادگیری محلی در جهت کاهش بی‌سوادی عنوان کرد: با جلب و تقویت مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادها، بخصوص بخش مردمی و غیردولتی می‌توان فعالیت‌های این مراکز را بهبود بخشید.

وی افزود: همچنین تقویت احساس مسئولیت اجتماعی، استفاده درست از امکانات موجود در منطقه، تلاش برای همسوسازی خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و هویت‌بخشی به مسئولان محلی و افراد توانمند با صلاحیت بومی از ارکان مهم فعالیت این مراکز است.

کارشناس مراکز یادگیری محلی سازمان نهضت سوادآموزی، همچنین نیازسنجی و استفاده از ظرفیت کمیته اجرایی را از موضوعات مهم و حائز اهمیت در کیفیتبخشی به فرآیند مراکز یادگیری محلی بیان کرد.

این بازدید با هدف استفاده بهینه از منابع و ارتقاء کیفی مراکز یادگیری محلی سوادآموزی و تاکید بر اثربخشی فعالیت‌ها و توجه ویژه به سیاست‌ها و راهبردهای سازمان نهضت سوادآموزی، از فرآیند عملکرد مراکز یادگیری صورت گرفت.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار