نوری خبر داد

راه‌اندازی ۲۴ هزار کلاس درس در مدرسه تلویزیونی

در آینده آموزش ترکیبی خواهیم داشت

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت با شیوع ویروس کرونا مدرسه تلویزیونی ایران ایجاد و ۲۴ هزار کلاس درس در این مدت بدون تجربه قبلی راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی ۲۴ هزار کلاس درس در مدرسه تلویزیونی

یوسف نوری عصر امروز‌ در ویژه‌ برنامه «مدرسه تلویزیونی» که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از شبکه آموزش سیما پخش شد، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: باید یاد و خاطره بیش از ۴ هزار معلم شهید و همچنین ۳۶ هزار شهید دانش آموز را گرامی بداریم.

وی ضمن تقدیر از زحمات معلمان و عوامل مدرسه تلویزیونی در طول مدت کرونا افزود: با شیوع ویروس کرونا مدرسه تلویزیونی ایران ایجاد و ۲۴ هزار کلاس درس در این مدت بدون تجربه قبلی راه اندازی شد.

نوری درباره نحوه آموزش در پساکرونا بیان کرد: قرارگاهی به عنوان حکمرانی فضای مجازی یادگیری تشکیل شده است تا بتوان آموزش ترکیبی را داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: شبکه شاد ۱۱ میلیون نفر و حدود ۵۷ دقیقه برای یک روز را دربرداشته است و مدرسه تلویزیونی نیز بخش اعظمی از آموزش را انجام داده است.

وی با اعلام اینکه در آینده آموزش ترکیبی خواهیم داشت افزود: در ارکان تربیت ۴ رکن خانواده، حکومت، رسانه و نهادهای غیردولتی را داریم که می توانند در امر آموزش به ما کمک کنند.

نوری تاکید کرد: باید بتوانیم مدرسه تلویزیونی را به یک شبکه تعاملی تبدیل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش از زحمات همکاران فرهنگی در دوران کرونا تشکر کرد و افزود: معلمان با حداقل امکانات برای دانش آموزان مدرسه راه اندازی کردند تا آموزش مطلوب باشد. نقش معلمان در آموزش حضوری نیز بسیار موثر بود زیرا دانش آموزان را به سمت یادگیری سوق دادند.

وی ادامه داد: 970 هزار معلم داریم که بسیاری از این معلمان به روستاها می‌روند همچنین اکنون بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ کلاس چند پایه داریم.

گفتنی است در این برنامه از تعدادی از معلمان مدرسه تلویزیونی با حضور وزیر آموزش و پرورش تقدیر و به آنان لوح یادبودی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار