دلیل تمایل به تمدید قرارداد ملی‌پوشان پرسپولیس؛ عشق به پرسپولیس با طعم جام جهانی

تهران (پانا) - هافبک‌های ملی پوش پرسپولیس در آستانه تمدید قرارداد با این تیم برای فصل آینده قرار گرفته‌اند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دلیل تمایل به تمدید قرارداد ملی‌پوشان پرسپولیس؛ عشق به پرسپولیس با طعم جام جهانی

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از درخواست یحیی گل محمدی اقدام به مذاکره با بازیکنان فعلی تیم که در پایان فصل قراردادهایشان به اتمام می‌رسید گرفت تا بتواند با آنها تمدید کند.

مهدی ترابی و میلاد سرلک که در فصل جاری نیز توانستند پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کنند مهم‌ترین بازیکنان برای تمدید قرارداد بودند تا درویش ابتدا سراغ آنها رفته و پیشنهاد جدید ارائه دهد.

ترابی که مطالبات او بابت فصل گذشته و جاری مهم‌ترین خواسته او برای تمدید قرارداد است بدون پیشنهاد خارجی منتظر دریافت طلب‌هایش است تا قرارداد خود را طبق عرف ۲۰ درصدی سال‌های گذشته با پرسپولیس افزایش داده تا در سال برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ نیز پیراهن این تیم را بر تن داشته باشد.

این در حالی است ترابی که حضوری ناموفق در لیگ ستارگان قطر داشت با شایعه بازگشت به این کشور برای ادامه فوتبال خود روبرو بود اما هیچ درخواست رسمی مبنی بر این موضوع تا کنون نبوده است.

همچنین میلاد سرلک با وجود داشتن دو پیشنهاد رسمی خارجی به دلیل اینکه نمی‌خواهد جایگاه خود در تیم ملی ایران را از دست بدهد ترجیح به ماندن داده است. سرلک در صورت داشتن پیشنهاد قابل توجهی اروپایی تمایل به لژیونر شدن دارد اما منتظر افزایش قابل توجه قرارداد خود است. او که زمان پیوستن به پرسپولیس ملی پوش نبود حالا انتظار دارد همچون سایر بازیکنان تیم ملی ایران که در فوتبال باشگاهی ایران شاغل هستند پول بگیرد که درویش نیز با خواسته‌اش موافقت کامل کرده است.

بنا بر این پرسپولیس ترسی بابت رفتن آنها ندارد و احتمال جدایی دو مهره ملی پوش این تیم بسیار کم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار