ابتکار و خلاقیت دانش‌آموز هرمزگانی در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

بندرعباس (پانا) - دانش‌آموز خلاق هنرستان سید محمود طالقانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه۲بندرعباس موفق شد در سالی که مقام معظم رهبری با نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»نامگذاری کرده با کمترین امکانات کار طراحی و ساخت خودرو انجام دهد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ابتکار و خلاقیت دانش‌آموز هرمزگانی در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس، محمد امین رستمی، هنرجوی پایه یازدهم رشته تعمیر و موتور برق خودرو از هنرستان سید محمود طالقانی از مدیریت ناحیه۲ بندرعباس موفق شد با ابتکار و خلاقیت خود و حمایت خانواده و کادر اجرایی و آموزشی آموزشگاه با کمترین امکانات کار طراحی و ساخت یک خودرو را به پایان برساند.

رستمی در این خصوص گفت: بدنه این خودرو به صورت کلی با کارتن و مقوای ضخیم در مدت دو ماه با همکاری هنرآموز هنرستان ساخته شده است.

وی افزود: در ساخت این خودرو تلاشم بر این است تمام امکانات و آپشن های به روز دنیا را در آن بکار ببرم.

این دانش آموز خلاق عنوان کرد: در خودروی امروز با استفاده از وسایل و قطعات الکترونیکی مانند موتور برقی، در جعبه عقب، کاپوت جلو و آینه دو طرف همرا با چراغ راهنما به صورت برقی و کنترلی، دارای سیستم صوتی و روشنایی با استفاده از چراغ های نور بالا، پایین و مه شکن بکار رفته است.

این جوان پرتلاش و خلاق یادآور شد: با حمایت دولت و مسئولین سعی دارم با ایده های نو در ادامه کار خود به پیشرفت ها و ابتکارات روز دنیا برسم.

گفتنی است سید هادی حسینی مدیریت ناحیه دو طی نشستی با حضور معاونت آموزش متوسطه این مدیریت و مدیر هنرستان سید محمود طالقانی ناحیه دو ضمن تبریک این افتخار و آرزوی سلامتی و موفقیت در پیشبرد اهداف پیش رو و تمامی مراحل زندگی با اهدای لوح تقدیر و هدایا از مبتکر خلاق و خوش ذوق این آموزشگاه تقدیر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار