یک دانش‌آموز روزه اولی در کهگیلویه و بویراحمد:

سعی می‌کنم سال‌ها در روزه‌گرفتن و تشویق به روزه‌داری پیشتاز باشم

یاسوج (پانا) - یک دانش‌آموز روزه اولی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد حضور در برنامه‌های معنوی ماه رمضان باعث شکوفایی خلاقیت‌های مختلف، به‌خصوص در کار گروهی می‌شود و بسیار خوشحال است که امسال توانسته روزه بگیرد و تلاش می‌کند سال‌ها در روزه‌گرفتن و تشویق به روزه‌داری پیشتاز باشد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سعی می‌کنم سال‌ها در روزه‌گرفتن و تشویق به روزه‌داری پیشتاز باشم

ماه مبارک رمضان توام باخیر و برکت است، چرا که ماه مهمانی خدا است و با فرارسیدن این ماه معنوی روزه اولی ها، اولین خاطرات مهمانی خدا بودن را در یاد و زندگیشان ثبت می کنند. اغلب روزه گرفتن برای آنها همراه با درس خواندن مسرت بخش است.

در این ماه معنوی حضور در مدرسه برای دانش آموزان کمک شایانی برای بدست آوردن بنیه علمی و معنوی و خودسازی می کند.

هلیا تیرزه یک دانش آموز روزه اولی در گفت وگو با پانا می گوید: «یکی از بهترین لحظات زندگی من زمانی است که روزه هستم، روزه گرفتن برای من همراه با شرکت در برنامه های معنوی توام با خیر، برکت و خوشی است. من و دوستانم، بقیه همکلاسی هایم را به این کار خداپسندانه دعوت می کنیم.»

وی ادامه می‌دهد: «بازگشایی و حضور در فضای مدرسه در این ماه مبارک خیلی خوب است. علاوه بر اینکه تحصیلات و دانش ما افزایش می یابد، می توانیم سوالات و مشکلات را از معلمان خود درباره احکام روزه‌داری بپرسیم و روزه داشتن با حضور قلب بیشتری انجام بگیرد. روزه گرفتن در درس خواندن من هیچگونه مشکلی ایجاد نمی کند.»

تیرزه بیان می‌کند: «شرکت در برنامه های مختلف این ماه بخصوص شب های قدر برایم از بهترین خاطره های ماه مبارک رمضان است. حضور در این برنامه ها باعث شکوفایی خلاقیت های مختلف من مخصوصا در کار گروهی می‌شود و بسیار خوشحال هستم که امسال را توانستم روزه بگیرم و سعی می کنم سالها در روزه گرفتن و تشویق به روزه داری پیشتاز باشم.»

دانش‌آموز خبرنگار: مریم انصاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار