به مناسبت هفته معلم؛

۲۶۳ معلم نمونه استانی و شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود

یاسوج (پانا) -  مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد در هفته بزرگداشت مقام معلم از ۲۶۳ معلم نمونه استانی،  شهرستانی و جلوه‌های ویژه معلمی  تجلیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۳۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
۲۶۳ معلم نمونه استانی و شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد  تجلیل می‌شود

حسنعلی عزت‌خواه در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با تسلیت شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی (ع) گفت: معلم محور تحول در جامعه است و جامعه بدون معلم در ضلالت و گمراهی به سر می برد.

وی با اشاره به اینکه معلم به مسیر جامعه جهت و نور می دهد گفت: معلم است که جامعه را تغییر می دهد و مهمترین عنصر تاثیر گذار برای تحول است.

عزت خواه به برنامه های هفته معلم در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته معلم در سطح شهرستانها و مناطق در راستای تکریم معلمان برگزار می شود.

وی غبار رویی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستانها، تبلیغات محیطی در شهرها، سخنرانی روسای آموزش و پرورش قبل از خطبه‌ های نماز جمعه در سطح شهرستانها و مناطق، برنامه های تلویزیونی و رادیوئی، نشست با اصحاب رسانه و بهره گیری از ظرفیت‌ها ی سایر دستگاهها را بخشی از فعالیت‌های برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: برنامه‌های مختلف و متنوعی برای هفته معلم پیش بینی شده که تلاش می کنیم این برنامه ها باشکوه تر از هر سال برگزار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار