استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حساب نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد جذب نشده مانده است

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای آموزش و پرورش استان گفت در حالی که برخی از فضاهای آموزشی و کلاس های درس شرایط دردناکی  دارند اما ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حساب نوسازی مدارس استان جذب نشده مانده است.

کد مطلب: ۱۲۷۰۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حساب نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد جذب نشده مانده است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه هیچ اعتباری در استان نباید برگشت بخورد، گفت: برگشت خوردن بودجه در هیچ یک از دستگاه های اجرایی قابل گذشت نیست.

احمدزاده با بیان اینکه تا پایان سال مالی سه ماه دیگر باقی است تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا ریالی از اعتبارات به مرکز برگشت نخورد، بویژه اینکه هیچ کم کاری در این مورد قابل توجیه نیست.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: به لحاظ فضاهای آموزشی شرایط سخت و حتی در برخی مناطق بحرانی است و مسئولین آموزش و پرورش استان با جدیت پیگیر باشند و تلاش کنند برای کاهش مشکلات از اعتبارات متمرکز در وزارت آموزش و پرورش جذب کنند.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد : در اعتبار سفر ریاست جمهوری ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان جذب کردیم و ۵۰ میلیارد تومان آن را به آموزش و پرورش استان اختصاص دادیم.
احمدزاده یادآور شد: هم اکنون نیز پیشنهاد یک هزار میلیارد تومان داده ایم و پیگیر آن هستیم.
استاندار با تاکید بر اینکه در پی جدب کمک های بیشتری از بیناد علوی، بنیاد مستضعفان و خیرین مدرسه ساز هستیم گفت: باید تلاش کنیم از اعتبارات ملی برای فضاهای آموزش استان کمک بیشتری بگیریم و در کنار اعتبارات استانی به فضاهای آموزشی استان تحرک دهیم.
احمدزاده، جایگاه آموزش و پرورش و معلم را بزرگ و رفیع دانست و گفت: گرامی داشت جایگاه و مقام معلم حق معلمین و اساتید است و هفته معلم باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و به نحو شایسته ای پاس داشته شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش کهگیلویه بویراحمد با بیان اینکه، تعالی جامعه به پاسداشت مقام معلم در آن است، گفت: جامعه ای که حرمت استاد و معلم را قدر بداند و پاس بدارد به رشد، تعالی و سلامت علمی خواهد رسید و تکلیف داریم همه جانبه آموزش و پرورش را یاری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار