معاون وزیر آموزش و پرورش:

برنامه‌ریزی آموزشی و پرورشی خوبی در مدارس غیردولتی در حال انجام است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی از مدرسه شهید برونسی وابسته به حوزه علمیه خراسان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی آموزشی و پرورشی خوبی در مدارس غیردولتی در حال انجام است

احمد محمودزاده در بازدید از مدرسه شهید برونسی وابسته به حوزه علمیه خراسان کیفیت آموزش حضوری این نوع مدارس را جویا شده و با تأیید فعالیت‌های آموزشی و پرورشی این نوع مدارس که به صورت کاملا حضوری انجام می‌پذیرد خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: باید قدردان مدیران و معلمین با تقوا و زحمت‌کش آموزش و پرورش به جهت تحصیل در اینچنین مدارسی باشید.

احمد محمود‌زاده ضمن ابلاغ سلام و پیام وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان عزیز مبنی بر خوب درس خواندن و استفاده ظرفیت این نوع مدارس در پرورش ابعاد روحی و روانی، از دانش آموزان خواست با پیروی از ولایت فقیه و راه شهیدان، فرزندانی شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

معاون وزیر و رئیس سازمان، امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی این مدرسه را خوب دانست و عنوان کرد: برنامه‌ریزی آموزشی و پرورشی خوبی در برخی از مدارس غیردولتی کشور در حال انجام است که ما را در جهت اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کمک می‌کند.

در پایان جلسه، محمودزاده با شرکت در نماز ظهر و عصر، که با حضور دانش‌آموزان، در نمازخانه مدرسه برپا شد درخصوص کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش سخنانی را عنوان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار