علیرضا کریمیان:

تمام قراردادهای مناطق تابعه باید در سامانه درآمدهای اختصاصی تهران (دات) ثبت شود

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ستاد مستندسازی و تعیین تکلیف املاک آموزش و پرورش شهر تهران بر ثبت تمام قراردادها درسامانه درآمدهای اختصاصی تهران(دات)،در راستای شفاف سازی وپاسخگویی به ذی نفعان ودستگاه های نظارتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تمام قراردادهای مناطق تابعه باید در سامانه درآمدهای اختصاصی تهران (دات) ثبت شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا کریمیان در جلسه ستاد مستندسازی و تعیین املاک آموزش و پرورش شهر تهران، بر تنظیم شیوه نامه اجاره فضاهای استیجاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و صدور مجوزهای لازم، برای کلیه املاک و مراکز پیش دبستانی و ایجاد فضای رقابتی و برگزاری تشریفات قانونی تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، با اشاره به ثبت کلیه قراردادهای مناطق تابعه در سامانه درآمدهای اختصاصی تهران (دات)، در راستای شفاف سازی و پاسخ گویی به هنگام به تمامی دی نفعان و کلیه دستگاه های نظارتی افزود: مناطق باید با دقت نظر کامل و توجه به قوانین و مقررات و تشریفات قانونی، اقدام نمایند و تمامی قراردادها بر اساس مدل واحد مشخص شده که به تایید اداره حقوقی اداره کل رسیده است، تنظیم و اجرایی شود.

وی بر ایجاد فرمت های واحد برای اعلام نظر کارشناسی به مناطق و دارا بودن قابلیت رصد کلیه املاک و فضاها در سامانه درآمدهای اختصاصی تهران (دات) تاکید کرد.

در پایان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خواستار استفاده از تما ظرفیت های قانونی به خصوص جذب و استفاده از سرمایه های خارج از دستگاه در ایجاد مراکز رفاهی و اردویی شد و در این راستا بر ایجاد و تشکیل کار گروه ( B O T ) برای انجام مطالعات، پژوهش ها و استفاده از ایده ها و نظرات کارشناسی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار