علیزاده: مانع جدایی ربیعی نمی‌شویم اما باید از این انتقال سود ببریم!

تهران (پانا) - در روزهای اخیر شایعاتی درباره پیشنهاد پرسپولیس به محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان شنیده‌ شده است. این در حالی است که این مربی قرار بود با تصمیم هیات مدیره این باشگاه برکنار شود.

کد مطلب: ۱۲۷۱۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
علیزاده: مانع جدایی ربیعی نمی‌شویم اما باید از این انتقال سود ببریم!

به گزارش خبر ورزشی، می‌گویند در جلسه کمیته فنی وقتی از ربیعی انتقاد کردند او مدعی شد عملکرد خوبی داشته و به همین دلیل موردتوجه باشگاه پرسپولیس قرارگرفته است. ازاین‌رو باشگاه مس جدایی این مربی را فعلاً لغو کرد، چراکه در چنین صورتی می‌تواند انتقال سرمربی که هنوز با آنها قرارداد دارد برایشان آورده مالی داشته باشد.

علیزاده معاون فنی ورزشی باشگاه مس در این مورد می‌گوید: «باشگاه ما در سکوت کارش را انجام می‌دهد. برخی دوست ندارند و نمی‌خواهند یک باشگاه نو و یک مربی جوان سیر پیشرفت را طی کنند، درنتیجه موانعی ایجاد می‌کنند تا سرعت تیم و مربی را بگیرند. متأسفانه در این ورزش اتفاقات بدی رخ می‌دهد و برخی غرض‌ورزی می‌کنند. موضع ما این است که با ما قرارداد دارد و باید به قراردادش متعهد باشد. ما او را پرورش دادیم و حالا باید از به ثمر رسیدنش سود ببریم. خودش اگر بخواهد برود، صحبت می‌کنیم و نمی‌گذاریم دو طرف ضرر کنند.»

وی ادامه می‌دهد: «ربیعی با ما قرارداد دارد و به قراردادش پایبند است. از ما پرسیدند که باشگاه پرسپولیس و سپاهان ربیعی را می‌خواهند؟ در چنین شرایطی ما دو حالت داریم؛ یا پیشنهادی رسمی به باشگاه ارسال می‌شود یا پیشنهادی غیررسمی با مدیر برنامه‌های مربی مطرح می‌کنند. ممکن است به مدیر برنامه‌های این مربی پیشنهاد داده باشند ولی به باشگاه مس رفسنجان هیچ درخواست رسمی نیامده است. اگر درخواست رسمی می‌آمد ما مانع پیشرفت سرمربی تیم خود نمی‌شدیم. قطعاً با او صحبت می‌کردیم و اگر میل به رفتن داشت باهم توافق می‌کردیم. ما می‌خواهیم مربی جوانی که در باشگاه ما پیشرفت کرده بیشتر رشد کند و مانع او نمی‌شویم. وقتی پیشنهاد رسمی به ما نشده ما هم شنیده‌ها را جدی نمی‌گیریم. او با ما قرارداد دارد و اگر بخواهد برود مذاکره می‌کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار