در جلسه پیگیری تدابیر ویژه اصناف و اماکن در مورد ماه مبارک رمضان عنوان شد:

حرمت ماه مبارک رمضان در جامعه باید حفظ شود

تبریز (پانا) - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرآذربایجان‌شرقی بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در جامعه ، مخصوصا در مغازه‌ها و نانوایی‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حرمت ماه مبارک رمضان در جامعه باید حفظ شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی در این جلسه پیگیری تدابیر ویژه اصناف و اماکن در بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در مغازه‌ها و نانوایی ها تاکید کرد.

جلسه پیگیری تدابیر ویژه اصناف و اماکن در مورد ماه مبارک رمضان با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، رئیس پلیس اماکن و رئیس اتاق اصناف استان و هیئت همراه در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این جلسه، ضمن تقدیر از حضور مسئولین در جلسه، بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در جامعه، مخصوصا در مغازه‌ها و نانوایی ها تاکید کرد.

وی در ادامه به تذکر نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف استان در خطبه های نماز جمعه در مورد فروش البسه زنانه توسط آقایان در اماکن و مغازه‌های لباس فروشی اشاره و خاطر نشان کرد: در این مورد بایستی تدبیری اتخاذ شود تا شاهد چنین مسائلی نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نستوهی گفت: می‌توان در این مورد در هنگام اعطای پروانه کسب به اماکن نسبت به رعایت شئونات نیز تاکید کرد.

در ادامه این جلسه جناب سرهنگ آقازاده رئیس پلیس اماکن استان گزارشی از اقدامات اداره متبوع خود در ماه مبارک رمضان ارائه کرد.

همچنین آقای هاشمی رئیس اتاق اصناف استان نیز گفت: در همین مورد، اتاق اصناف استان نیز در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اقدام به ارسال پیامک به همه اصناف کرده و گشت های نظارتی هم به همین جهت در حال انجام است.

در پایان جلسه، حکم رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر پلیس اماکن نیروی انتظامی استان نیز، توسط حجت الاسلام والمسلمین نستوهی به سرهنگ آقازاده اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار