با حضور نماینده آیت الله سیستانی؛

مدرسه ۸ کلاسه حضرت سیدالشهدا (ع) در شهرستان نیمروز افتتاح شد

زاهدان (پانا) - مدرسه ۸ کلاسه حضرت سیدالشهدا (ع) روستای دلارامی شهرستان نیمروز با حضور نماینده آیت الله سیستانی به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه ۸ کلاسه حضرت سیدالشهدا (ع) در شهرستان نیمروز افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، میثم لکزایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در آیین افتتاح این مدرسه اظهار کرد: خوشبختانه با نگاه ویژه مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سیستانی به حوزه فرهنگ و تربیت فرزندان این سامان، ۱۸ پروژه در قالب ۱۰۶ کلاس درس تاکنون احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: با هدف ایجاد فضای مطلوب و استاندارد برای تحقق عدالت آموزشی، اعتبارات مدرسه سازی در سطح کشور و به ویژه در سیستان و بلوچستان رشد چشمگیری داشته و در این بین اولویت تخصیص اعتبارات با مناطق کمتر توسعه یافته بوده و خواهد بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: در شهرستان نیمروز ۴۰ کلاس درس در دست ساخت داریم و در سال ۱۴۰۱ نیز عملیات اجرایی چهل کلاس درس دیگر آغاز خواهد شد.

لکزایی بیان کرد: سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰ مقام اول آورده خیرین را کسب کرده و امیدواریم این مهم در مسیر کاهش فاصله سرانه فضای آموزشی استان با میانگین کشور موثر واقع شود.

مدرسه حضرت سیدالشهدا (ع) روستای دلارامی با زیربنای ۴۴۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار