با حکم معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش صورت گرفت

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور منصوب شد

تهران (پانا) - با حکم سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سرپرست قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور منصوب شد

اصغر باقرزاده در حکمی «حسین عبادتی» را به عنوان سرپرست قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور منصوب کرد.

متن حکم وی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند، جناب آقای حسین عبادتی

با سلام و تحیات

«نظر به تعهد دینی و انقلابی و مراتب دانش و تجربه ارزشمند شما در عرصه فعالیت‌های دانش‌آموزی و در اجرای تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌نامه اجرایی قانون احیای معاونت پرورشی و فرهنگی به موجب این حکم به سمت سرپرست قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ظرفیت‌های عظیم دانش‌آموزی و موقعیت مهم و حساس نوجوانی و جوانی در تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و لزوم ایجاد موقعیت‌های تربیتی در ساحت‌های شش‌گانه مندرج در سند تحول بنیادین نسبت به برنامه‌ریزی با استفاده از تجارب ارزشمند مربیان، معلمان و فرهیختگان عرصه فرهنگی و با توجه به اسناد بالادستی حوزه تعلیم و تربیت، بر اساس شرح موارد ابلاغ شده به شرح ذیل، با توکل بر خداوند متعال اهتمام نمایید.

_ بازتعریف مأموریت‌های سازمان دانش‌آموزی با توجه به جامعیت و استحکام متناسب با تربیت نسلی پیشرو، آگاه، شجاع و امیدوار به آینده‌ای روشن در راستای نیرو‌سازی برای آینده ایران قوی

_ بازآرایی تشکیلاتی بر رویکرد ایجاد زنجیره تواصی به حق و صبر به گونه‌ای که مبانی صبر مومنانه و حضور مجاهدانه را در ذهنیت و روحیه و فکر جامعه مخاطب تثبیت کرده و از طریق آن‌ها در فضای مدارس ترویج شود.

_ تدوین برنامه راهبردی سازمان در راستای تحقق قوت تشکیلاتی در حوزه‌های اخلاقی، معرفتی، محتوایی، سازماندهی، روشی، ابزاری و اثرگذاری میدانی و محیطی

_ تلاش در جهت استخراج و معرفی الگوهای تربیتی متناسب با نوجوانان امروز ایرانی قدرتمند در راستای تربیت نسلی تراز تحقق تمدن نوین اسلامی.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار