فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

امیدآفرینی و معرفی دستاوردهای انقلاب در جهاد تبیین، وظیفه همه اقشار است

قزوین(پانا)-فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت وظیفه همه اقشار و آحاد جامعه در جهاد تبیین علاوه بر امیدآفرینی در میان مردم، معرفی دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب است.

کد مطلب: ۱۲۷۰۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
امیدآفرینی و معرفی دستاوردهای انقلاب در جهاد تبیین، وظیفه همه اقشار است

سردار رستعملی رفیعی آتانی در جمع نخبگان و منتخبان دانش آموز بسیجی در خصوص وظیفه اقشار جامعه در رابطه با جهاد تبیین، تصریح کرد: گفتمان همه اقشار جامعه به ویژه نخبگان در جهاد تبیین باید امید آفرینی، ایجاد روحیه نشاط، معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب و در نهایت هدایت و آرام کردن جامعه باشد.

وی تاکید کرد: ما باید ابتدا اهداف و نیت شوم دشمن را خوب و دقیق بشناسیم و در گام بعدی با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) و با الگوگیری از راهبرد و فرمایش رهبر معظم انقلاب برای مقابله با برنامه ها و اقدامات دشمن قدم برداریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم، انقلاب ما زنده و پویاست و ایشان امام جامعه هستند و ما امروز وظیفه داریم بدانیم در کجا قرار داشته و چه وظیفه ای در قبال آن داریم.

سردار رفیعی آتانی در خصوص تبیین شعار سال جدید، اشاره کرد: تولید و اشتغال کلمه مشترک سالهای اخیر بوده که رهبر معظم انقلاب نامگذاری کرده اند و امروز راه میان بر برای تحقق این هدف دانش بنیان کردن تولید است، در واقع حلقه اتصال بین تولید و اشتغال، دانش‌بنیان بودن است.

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه با اشاره به نقش محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در همه معادلات منطقه نقش محوری دارد و تک تک ما باید برای جامعه و کشور خودمان نقش آفرین باشیم.

وی با اشاره به پیشرفت های جبهه مقاومت، گفت:به لطف خداوند این جبهه در ایدولوژی، جغرافیا و سیاست موفق عمل کرده و امروز میدان اقتصاد، میدان جنگ است و راهبرد ما در این میدان راهبرد هجوم با روحیه عملیاتی می باشد.

سردار آتانی تصریح کرد: ما باید امر و فرمان رهبرمان را خوب بشناسیم و اطاعت کنیم چون از خصوصیت جهاد این است که روبه روی دشمن و همراه با جهد و تلاش باشد.

دانش آموز خبرنگار:محمد معین هوشمند راد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار