وزیر آموزش‌‌وپرورش در نشست با خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان؛

مشارکت ۳ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومانی دولت در پروژه های خیری

اصفهان (پانا) - وزیر آموزش‌‌وپرورش در نشست با خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با اشاره به مشارکت۳ هزار و دویست میلیارد تومانی دولت در پروژه های خیری اظهار کرد نام مدارس خیر ساز بر اساس نظر خیرین تعیین می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۰۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۳ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومانی دولت در پروژه های خیری

یوسف نوری در سفر به استان اصفهان و در نشست صمیمی با اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان از رشد ۳۰۰ درصدی مشارکت خیرین ابراز خرسندی کرد و گفت: سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سهم دولت در تکمیل پروژه‌های خیری و مشارکتی در سال جاری است و نام مدارس باید بر اساس نظر خیرین تعیین شود.
رضا منزوی، خیر مدرسه‌ساز در این نشست، اظهار کرد: برخی از پروژه های خیرساز نیاز به تزریق منابع توسط دولت دارد، بنابراین برای تکمیل این پروژه ها نیاز به مشارکت دولت و وزارت آموزش و پرورش داریم.
محمدصافی دستجردی، نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، نیز در این نشست اظهار کرد: امروز جامعه با توجه به شرایط اقتصادی کشور برای ساخت مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی به کمک دولت آمده‌اند و در شرایط بحرانی کرونا دولت با کمک خیرین و مردم توانست بر مشکلات فائق آید. مردم انتظار دارند دولت نیز همپای آنان باشد.
وی ادامه داد: تعمیر و نگهداری مدارس نیازمند نگاه تخصصی است، بنابراین لازم است روش‌های نگهداری مدارس و واحدهای آموزشی در قالب شیوه‌نامه‌هایی، به مدیران این واحدها آموخته شود و تعمیرات مدارس باید با جدیت توسط اداره‌کل‌ نوسازی مدارس دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار