۱۰۳ هکتار از اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد

یاسوج (پانا) - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد این مقدار اراضی ملی رفع تصرف شده با صدور احکام قضایی و تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی از دست ۱۰۰ نفر سودجو خارج شده است.

کد مطلب: ۱۲۷۰۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۳ هکتار از اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد

به گزارش روابط عمومی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، غلامحسین حکمتیان اصل از تشکیل ۴۴۴ پرونده تخلف در سال گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد پرونده تشکیل شده در حوزه منابع طبیعی ۲۴۴ فقره پرونده در زمینه تخریب و تصرف عدوانی اراضی ملی و مابقی در بخش قطع درختان، قاچاق چوب و زغال بوده است.
وی ادامه داد: از ۲۴۴ فقره پرونده تخلف در حوزه تصرف اراضی ملی استان ۷۹ فقره تخریب در سطح ۵۲ هکتار از جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد و ۱۶۵ پرونده هم تخریب و تصرف در سطح ۱۷۰ هکتار از عرصه مراتع این استان بوده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در حوزه قاچاق چوب و زغال در سال گذشته گفت: در این مدت بیش از ۲۰۰ پرونده تخلف قاچاق چوب و زغال در عرصه منابع طبیعی استان تشکیل ۳۷، هزار و ۲۵۴ کیلوگرم زغال و ۸۳ هزار و ۱۶۰ کیلوگرم چوب قاچاق در کهگیلویه وبویراحمد کشف و ضبط شد.
حکمتیان اصل بیان کرد: در این زمینه ۲۰۰ دستگاه خودروی حامل چوب و زغال قاچاق توقیف، ۱۱۷ کوره زغال امحاء و ۲۰ دستگاه اره برقی کشف و ضبط شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار