رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر

حل مشکلات مردم با وحدت، فهم دقیق و برنامه‌ریزی میسر است

اسلامشهر(پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهرگفت مردم شرایط سختی دارند و مشکلات اقتصادی و آرامش روانی آنها با وحدت، فهم دقیق و برنامه‌ریزی حل خواهدشد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات مردم با  وحدت، فهم دقیق و برنامه‌ریزی میسر است

محمد‌مهدی سلیمی، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر درحاشیه بیست و دومین جلسه رسمی شورا که در سالن جلسات پارلمان شهری برگزار شد، در سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان از درگاه خداوند متعال، اظهار کرد: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری در رابطه با تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی،مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر با فهم دقیق بیانات رهبری و خط مشی خوب در حال عمل هستند.

وی در ادامه بیان کرد: اتفاقات خوبی که در زمینه اجرا و تکمیل پروژه‌های شهری در حال اجرا است، ماحصل دستاوردهای تمام افراد در شهرستان اسلامشهر است و شورای ششم با تعهد اجرای پروژه‌ها و بسترسازی جهت تولیدکنندگان و اشتغال و کارآفرینی را در دستور امور کاری خود قرار خواهند داد.

سلیمی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد از مشکلات تولیدکنندگان گره‌گشایی کنیم و گفت، مردم شرایط سختی دارند و مشکلات اقتصادی و آرامش روانی آنها با وحدت، فهم دقیق و برنامه‌ریزی حل خواهدشد.

در ادامه جلسه، اعضاء شورای شهر اسلامشهر،شهردار و معاونان شهرداری اسلامشهر به بررسی مسائل شهری از جمله توجه بیشتر راه‌آهن جمهوری اسلامی به اجرای تعهدات خود درپروژه کمربند شمالی، مترو و تأمین بودجه شهرداری پرداختند.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار