رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اتفاقی خوب درکشور است

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اتفاقی خوب در کشور است، اما به یاد داشته باشیم که نگاه به قشر شریف کارگر از ابعاد مختلفی قابل بررسی است .

کد مطلب: ۱۲۷۵۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت  روز جهانی کار و کارگر اتفاقی خوب درکشور است

محمد مهدی سلیمی، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در آئین تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اسلامشهر که در سالن همایش‌های شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزارشد، در سخنانی خطاب به کارگران اظهار کرد: گرامی‌داشت روز جهانی کار و کارگر اتفاقی خوب در کشور است، اما به یاد داشته باشیم که نگاه به قشر شریف کارگر از ابعاد مختلفی قابل بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر از بُعد اجتماعی و نیروی انسانی به این قشر زحمتکش نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که بخش عمده‌ای از مسائل شهری را در اقصی نقاط کشور این عزیزان در جامعه به دوش می‌کشند و اگر به مدیریت و خدمات شهری که در شهر انجام می‌شود نیز بازنگاه کنیم متوجّه خواهیم شد که بخش قابل توجهی از خدمات را که شما عزیزان انجام می‌دهید توسط شما قشر زحمتکش انچام می‌گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر بیان کرد: خادمین شما در شورای شهر در رابطه با مصوبه‌ای که قبل از عید ۱۴۰۱ به شورا آمده بود در رابطه با عیدی و پاداش کارگران برای پایان سال تمام تلاش و دغدغه خود را گذاشته بودند تا مصوبه‌ای را داشته باشند که شرمنده شما عزیزان نشوند.

سلیمی تصریح کرد: ما به پاس قدردانی از شما عزیزان این قول را می‌دهیم، همیشه قدردان زحمات شما عزیزان چه در بخش رفاهی و در بخش حقوقی باشیم و ادامه داد،خادمین شما در شورای شهر حتما" به فکر شما در سال جدید خواهند بود و در جهت سهولت شما در زندگی شخصی و در زندگی عمومی گام برداریم.

در این جلسه،معاون فرماندار، رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر، شهردار اسلامشهر، رئیس خانه کار و کارگر، رئیس اداره محیط زیست ، معاونین شهردار و سایر مدیران شهری حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار