مقصد جدید کارلوس کی‌روش کدام تیم است؟

دو راهی حضور در جام جهانی یا ساختارسازی پیش روی مرد پرتغالی

تهران (پانا) - یک خبرنگار مطرح مصری از وجود دو پیشنهاد جدید برای کارلوس کی‌روش خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مقصد جدید کارلوس کی‌روش کدام تیم است؟

با اینکه طی روزهای اخیر و پس از اخراج کارلوس کی‌روش از هدایت تیم ملی فوتبال مصر، رسانه‌های عربی از احتمال سرمربیگری این سرمربی پرتغالی در تیم ملی فوتبال عراق خبر داده بودند، اما ساعاتی قبل خبری جدید درباره او منتشر شد.

خالد الغندور یکی از مطرح‎‌ترین خبرنگاران مصری در صفحه توئیتر خود خبر داد که کارلوس کی‌روش با پیشنهاد فدراسیون‌های فوتبال تونس و استرالیا روبرو شده و احتمال دارد هدایت یک از تیم‌های ملی این کشورها را بر عهده بگیرد.

این ادعا از سوی خبرنگار مصری در حالی عنوان شده است که هر دو تیم می‌توانند دستخوش تغییر و تحول باشند. فدراسیون فوتبال تونس پس از ناکامی در جام ملت‌ها با منذر الکبیر قطع همکاری کرد و جلال القادری دستیار او در دو بازی انتخابی جام جهانی روی نیمکت نشست و توانست این تیم را به جام جهانی برساند اما اینکه در جام جهانی تونسی‌ها بدنبال مربی باتجربه‌ای باشند چندان عجیب نیست. تونس در جام جهانی با تیم‌های فرانسه، دانمارک و یکی از تیم‌های استرالیا، امارات و پرو همگروه شده است.

استرالیا هم که در گروه دو انتخابی جام جهانی قاره آسیا قرار داشت باید آماده حضور در پلی‌آف جام جهانی و دیدار با امارات شود.

بدین ترتیب هر دو پیشنهاد جدید که گفته می‌‍شود به کی‌روش داده شده فرصت حضور در جام جهانی را یکبار دیگر به او خواهد داد اما انتخاب تیم ملی فوتبال عراق این سرمربی پرحاشیه را درگیر ساختارسازی برای آینده می‌کند؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار