محمد صلاح: کارلوس کی‌روش یک مربی ناکام است؛ لطفا او را برکنار کنید

تهران (پانا) - به نظر می‌رسد دوران شیرین کارلوس کی‌روش در مصر هم به زودی تمام خواهد شد و شاید حکم اخراج سرمربی پرتغالی از این تیم هم مانند کلمبیا صادر شود.

کد مطلب: ۱۲۴۰۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
محمد صلاح: کارلوس کی‌روش یک مربی ناکام است؛ لطفا او را برکنار کنید

ناکامی در عرب کاپ و کسب عنوان چهارم جام با تیمی پرستاره باعث شده است تا انتقادها از کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال مصر اوج گرفته و افراد مطرح در فوتبال این کشور به صورت جدی خواهان برکناری او شوند.

در همین ارتباط محمد صلاح ستاره سابق تیم ملی فوتبال مصر و باشگاه الزمالک که شب گذشته مهمان یک برنامه تلویزیونی بود با انتقاد شدید از سرمربی تیم ملی فوتبال مصر گفت:« مردم مصر و اهالی فوتبال در کشورمان می‌خواهند ستاره‌ها برای تیم ملی مصر بازی کنند اما کی‌روش مرتب لجبازی می‌کند و آنها را روی نیمکت قرار می‌دهد. او در هر بازی به داور اعتراض می‌کند، این نشان می‌دهد که کی‌روش ضعف دارد که همه چیز را گردن داور می‌اندازد»

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «کی‌روش یک مربی شکست خورده است و زمان برکناری او از راه رسیده است. شاید بهتر باشد یکبار به سرمربی داخلی اعتماد کنیم»

گفته می‌شود عبدالفتاح سیسی رئیس جمهور مصر از ابتدا مخالف حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال این کشور بوده و ممکن است همین مخالفت هم باعث شود تا کار کی‌روش در مصر هم زود تمام شود. او پس از جدایی از تیم ملی ایران، راهی کلمبیا شد اما با ناکامی بزرگ از تیم ملی فوتبال این کشور کنار گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار