سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

داوری 421 اثر در مرحله استانی یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از داوری آثار منتخبین یازدهمین جشنواره نوجوان سالم در بخش‌های دانش‌آموزی، فرهنگیان و اولیاء دانش‌آموزان مناطق21 گانه، در دبیرخانه استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
داوری 421  اثر در مرحله استانی یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی در این رابطه افزود : داوری آثار مرحله استانی یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم در سه بخش دانش‌آموزی، فرهنگیان و اولیاء دانش‌آموزان با موضوعات ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر با رویکرد دینی و اسلامی در مورد شیوه‌های زندگی سالم آغاز شد.

وی ادامه داد: امسال نیز همانند دوره‌های گذشته در برگزاری جشنواره نوجوان سالم از ظرفیت‌های موجود در مدارس و مناطق در جهت استعدادیابی و خلق آثار دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان با محوریت پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر، بزهکاری و خشونت استفاده شد تا خودآگاهی در بین فراگیران توسعه یابد و با توجه به ظرفیت های محلی گامی در جهت کاهش آسیب‌هایاجتماعی برداشته شود.

بهرامی گفت: در مجموع تعداد421 اثر در 21 رشته از برگزیدگان مناطق 21گانه به مرحله استانی راه پیداکردند که بعد از داوری نهایی آثار برگزیده هر رشته، به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار