نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی؛

مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران بسیار نقش آفرین و حائز اهمیت هستند

تهران (پانا) - نماینده مردم اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و نماینده ناظر در شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان تهران در مجلس شورای اسلامی از نقش آفرینی تاثیرگذار و کارشناسی شده مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران بسیار نقش آفرین و حائز اهمیت هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید علی یزدی خواه نماینده ناظر در شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان تهران در اولین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی این استان در سال 1401 بر تقویت بخش غیردولتی آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: برخی افراد مدارس و مراکز غیر دولتی را فرزند خوانده یا درجه دو تصور می‌کنندو این در حالی است که هر کجا در بخش دولتی ضعف داشتیم، این بخش به کمک ما آمده است.

وی ادامه داد: اردوهای علمی، کلاس‌های جمع بندی، مراکز زبان و یا کلاس‌های تقویتی مراکز آزاد کمبودهای سیستم آموزشی را جبران کرده و به عنوان مکمل بخش دولتی عمل کرده است و اولین اردوهای جهادی از مدارس غیر دولتی کلید خورد و بعد مدارس دولتی در این زمینه الگو گرفتند.

این مقام مسئول تفاوت کار کارشناسی شده در بخش غیر دولتی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را نسبت به سطح کشور بسیار واضح تر خواند و افزود: در ایام کرونا مدارس غیردولتی بسیار موفق عمل کرده و بعضاً با برنامه‌ریزی درست و مجوز از ستاد کرونا شرایط حضور دانش‌آموزان را در مدرسه فراهم کردند بدون اینکه مشکلی برای دانش‌آموزان رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر بخش زیادی از موفقیت‌های علمی و المپیادی مربوط به بخش غیر دولتی بوده است، بیان کرد: وقتی در مدارس غیر دولتی در خصوص کارهای علمی، پژوهشی هزینه می‌کنند ما باید قدردان باشیم و حمایت کنیم چرا که نه تنها اشتغال ایجاد می‌کنند بلکه به لحاظ تعهد هم رضایتمندی به وجود می‌آورند.

یزدی‌خواه به تشویق کارکنان مدارس و مراکز غیردولتی اشاره کرد و گفت: نباید در خصوص فضاهای فیزیکی و بازدیدهای میدانی، سخت‌گیری و حساسیت در این بخش بیشتر از بخش دولتی شود و انگیزه خدمت را از آنها گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار