ادامه پخش «عصر جدید» و «زوجی‌نو» در ماه رمضان

تهران (پانا) - پخش برنامه‌های «عصر جدید» و «زوجی نو» که در ایام نوروز روی آنتن رسانه ملی رفت در ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ادامه پخش «عصر جدید» و «زوجی‌نو» در ماه رمضان

به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، این شبکه همانند سال‌های گذشته با مجموعه‌ای از تولیدات متنوع از جمله برنامه‌های تلویزیونی ویژه سحر و افطار، مناجات‌خوانی، سریال، سخنرانی مذهبی و… میزبان مخاطبین خود در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان با عنوان «ماه من» با اجرای نجم‌الدین شریعتی از ساعت ۳ تا ۶ بامداد به روی آنتن شبکه خواهد رفت.

ویژه برنامه افطار ماه مبارک رمضان با عنوان «مثل ماه» با اجرای رسالت بوذری هر روز از ساعت ۱۸:۴۵ میزبان لحظات افطار مخاطبین شبکه سه خواهد بود.

ضیافت دوست به مناجات خوانی حاج میثم مطیعی اختصاص دارد که هر شب حوالی ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

سخنرانی مذهبی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی هر روز از ساعت ۱۱ از شبکه سه پخش خواهد شد.

برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز حوالی ساعت ۱۴:۴۵ بصورت زنده از حرم حضرت معصومه (س) برای مخاطبین پخش خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های شبکه سه در ماه مبارک رمضان، برنامه «بدون توقف» با محتوای مباحث دینی، معرفتی، صهیونیسم‌شناسی و بررسی ابعاد روز جهانی قدس خواهد بود که هر روز حوالی ساعت ۱۸:۱۵ روی آنتن شبکه خواهد رفت.

برنامه حدیث زندگی، شرح احادیث ابتدای درس خارج فقه مقام معظم رهبری است که هرشب پس از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این برنامه به شرح احادیثی با مضامین اخلاقی و دستورالعمل‌هایی برای زندگی مومنانه خواهد بود.

سریال نجلا ۲ که از ابتدای نوروز میزبان مخاطبین خود بود، در ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت و هر روز از ساعت ۲۰ به روی آنتن شبکه خواهد رفت.

از دیگر برنامه‌های شبکه سه در ماه مبارک رمضان «هشتگ عصر جدید» خواهد بود که هر روز ساعت ۲۱ به روی آنتن خواهد رفت. این برنامه مربوط به مرحله پیش تولید و راستی آزمایی استعدادهای شرکت کننده در برنامه عصر جدید است که طبق روال سری قبل برنامه عصر جدید، از شبکه سه پخش خواهد شد.

پخش سری جدید برنامه «میدون» همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و در آن فعالین در حوزه کسب و کار و اقتصاد با هم به رقابت خواهند پرداخت. برنامه میدون، سه شنبه‌ها و چهارشنبه‌های هر هفته بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن خواهد رفت.

همچنین برنامه‌های «عصر جدید» و «زوجی نو» در ماه مبارک رمضان ۲ شب در هفته پس از اخبار ساعت ۲۲ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

برنامه «عصر جدید» شنبه‌ها و یکشنبه‌ها و برنامه «زوجی‌نو» پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

برنامه زنده «فوتبال برتر» هم به روال گذشته، دوشنبه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن خواهد رفت و پخش مسابقات فوتبال داخلی و خارجی هم طبق روال معمول در کنداکتور شبکه سه قرار خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار