مدیر تامین برنامه شبکه تماشا خبر داد

آغاز پخش سریال‌های جهان اسلام در یک باکس ویژه

تهران (پانا) - شبکه تماشا با ایجاد باکس جدید «جهان اسلام» به پیشواز ماه مبارک رمضان رفته است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پخش سریال‌های جهان اسلام در یک باکس ویژه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مدیر تأمین برنامه شبکه تماشا در گفت‌وگو با روابط عمومی این شبکه به تشریح برنامه‌های شبکه مطبوعش در ماه مبارک رمضان امسال پرداخت و در مورد برنامه‌های ویژه‌این شبکه در این ماه توضیحاتی ارائه داد.

سید‌محسن رفیعی پور، مدیر تأمین برنامه شبکه تماشا اعلام کرد: این شبکه در ماه رمضان قصد دارد نگاهی ویژه به تولیدات کشورهای اسلامی داشته باشد. بر این اساس سریال‌هایی که محصول کشورهای اسلامی هستند در یک باکس به‌صورت ویژه‌پخش خواهند شد. پخش سریال جدید کره‌ای و یک سریال طنز خاطره‌انگیز از دیگر برنامه‌های این شبکه در ایام ماه مبارک رمضان است.

مدیر تأمین برنامه شبکه تماشا در مورد جزئیات باکس‌های شبکه تماشا در ماه مبارک رمضان افزود: در ساعت 17 شبکه تماشا، برنامه ماه تماشایی را پخش می‌کند که هدف آن مرور خاطرات خاطره‌انگیز ماه رمضان در سال‌های گذشته است. خاطره بازی با برنامه‌های عروسکی، انیمیشن، آداب و سنن روستاها، رمضان در جبهه و صحبت‌های بزرگان انقلاب در این ماه مبارک از بخش‌های اصلی این برنامه است. همچنین بخش نماهنگ و نظرسنجی برنامه "هم آهنگ" و جوایز روزانه که در این بخش هرروز به‌ قید قرعه به سه نفر جوایزی تقدیم می‌شود، دیگر بخش‌های آن را تشکیل می‌دهد.

رفیعی‌پور ادامه داد: باکس ساعت 18 شبکه تماشا با عنوان جهان اسلام، مأموریت انعکاس تولیدات کشورهای اسلامی در حوزه مقاومت دارد و ملودرام‌ها و سریال‌های تولیدشده جهان اسلام را پخش خواهد کرد. این عناوین برخی آرشیوی بوده و بخشی در حال آماده‌سازی و دوبله است. شبکه تماشا در این بخش همچنین قصد دارد تأکید ویژه‌ای به اهمیت این ماه در زندگی مردم کشورهای اسلامی و مسلمانان سراسر دنیا داشته باشد.

باکس ساعت 19 باکس ثابت زنجیره‌های شرقی است که در حال حاضر سریال «امپراطور دریا» بر روی آنتن است و پس از پایان این عنوان، سریال «تماشاگر» (Watcher) پخش خواهد شد که سریال جدید و اختصاصی شبکه تماشا است. این سریال در امور دوبلاژ سیما با مدیریت دوبلاژ مهسا عرفانی و گویندگی صداپیشگانی چون علی همت مومیوند، فاطمه نیرومند، اکبر میرزا هاشمی، سعید شیخ زاده و منوچهر زنده دل کار شده است. این سریال داستان بخش ویژه‌ای در پلیس را روایت می‌کند که باهدف کشف فساد داخلی نیروهای دولتی و پلیس تشکیل‌شده است و در شروع داستان مشخص می‌شود همه‌چیز به سال‌ها قبل بازمی‌گردد.

باکس ساعت 20 این شبکه به پخش سریال «بانوی عمارت» اختصاص دارد و در ساعت 21 سریال «جراحت» پخش می‌شود.

در ساعت 22 سریال پرطرفدار و اسپانیایی «سرقت پول» (Money Heist) پخش می‌شود که تا انتهای ماه مبارک ادامه دارد.

در باکس ساعت 23 با توجه به فقدان بار طنز در زنجیره‌های امسال شبکه‌های سیما، شبکه تماشا به سراغ یکی از خاطره‌انگیزترین زنجیره‌های مناسبتی ساخته‌شده برای ماه رمضان رفته است. سریال «خانه به دوش» از ساخته‌های رضا عطاران و محصول سال 1383 تلویزیون که به داستان ماشالله با بازی حمید لولایی و خانواده‌اش می‌پردازد، در این ساعت پخش می‌شود.

باکس ساعت 24 نیز به پخش هم‌زمانی سریال "خوشنام" اختصاص دارد که سریال شبکه 1 سیماست و شبکه تماشا هر شب در ساعت 24 آن را پخش خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار