مدیران آموزشگاه‌های موفق المپیادی استان قم تجلیل شدند/ عکس

قم(پانا)- جلسه تقدیر از مدیران آموزشگاه‌های موفق در زمینه المپیادهای علمی دانش‌آموزی، روز گذشته در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیران آموزشگاه‌های موفق المپیادی استان قم تجلیل شدند/ عکس

جلسه تقدیر از مدیران آموزشگاه‌های موفق در زمینه المپیادهای علمی دانش آموزی، با حضور «نادر کریمی بیرانوند» معاون آموزش متوسطه اداره کل و «قاسم زندی» رئیس آموزش متوسطه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «سید محمدعلی صمدانی اقدم» رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش قم به ارائه گزارشی از روند برگزاری آزمون های المپیاد و مدال های رنگارنگ به دست آمده پرداخت.

همچنین «لعیا عبدالحسینی» مدیر و موسس خانه المپیاد استان قم گزارشی از پایگاه علمی بسیج دانش آموزی قم و نحوه ارتباط دانش آموزان راه یافته به مرحله دوم المپیاد با این پایگاه و امتیازات و تشویقات در نظر گرفته شده برای آنان بیان کرد.

در ادامه، حاضران به تبادل نظر و تجربه درمورد پشتیبانی های مادی و علمی دانش آموزان منتخب المپیادی پرداختند، سپس مدیران 51 واحد آموزشی که دانش آموزان راه یافته به مرحله دوم داشتند، تجلیل شدند.

در سال تحصیلی گذشته، استان قم موفق به کسب ۱۱ مدال رنگارنگ المپیاد علمی شده و دارای ۱۹۲ «نفررشته» قبولی مرحله اول به دوم المپیاد بوده است.

دانش آموزخبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار