مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

بازنگری و اصلاح قانون شوراهای آموزش و پرورش بعد از ٢٩ سال

تهران (پانا) - مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش، از بازنگری و اصلاح قانون شوراهای آموزش و پرورش بعد از ٢٩ سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بازنگری و اصلاح قانون شوراهای آموزش و پرورش بعد از ٢٩ سال

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رسول پاپایی مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش گفت: اصلاح و بازنگری قانون شوراهای آموزش و پرورش بعد از گذشت 29 سال از تصویب آن، به‌زودی تقدیم دولت خواهد شد.

وی بیان کرد: به‌دلیل اینکه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه آموزش و پرورش و همچنین سند تحول بنیادین سال‌ها بعد از تصویب قانون شوراها ابلاغ و از طرفی با گذشت زمان برخی مفاد این قانون منسوخ شده است، به منظور بهره‌گیری از ظرفیت همه بخش‌های حاکمیت در تعالی نظام تعلیم و تربیت و همچنین توسعه و تسهیل مشارکت خیرین و نیکوکاران نیازمند اصلاح و بازنگری قانون موجود هستیم.

مدیرکل شوراها و مناطق آزاد و تجاری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش و تحقق اهداف سند تحول، نیازمند مشارکت هم‌افزای همه وزارتخانه‌ها، نهادها و موسسات دولتی و غیردولتی است و اصلاح قانون با رویکرد تقسیم کار ملی در حال انجام است.

پاپایی اظهار کرد: آینده‌نگری و آینده‌پژوهی و اصلاح مبتنی بر نیازهای آینده مدرسه یکی دیگر از ویژگی‌های اصلاحات صورت گرفته در قانون است.

وی تصریح کرد: تلاش شده است اصلاح و بازنگری قانون با بهره‌گیری از تجربیات میدانی مدیران اجرایی استان‌ها باشد و در این مسیر از تلاش‌های مدیرکل و مدیران اداره کل شهرستا‌ن‌های تهران تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار