«سلام فرمانده» با حضور دهه نودی‌ها در قم اجرا می‌شود

قم (پانا) - مراسم اختتامیه مرحله نخست رزمایش نوروزی کریمه اهل بیت(س) همراه با اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور نوجوانان دهه نودی، روز جمعه 12 فروردین در قم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۷۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
«سلام فرمانده» با حضور دهه نودی‌ها در قم اجرا می‌شود

مراسم اختتامیه مرحله نخست رزمایش نوروزی کریمه اهل بیت(س) همراه با دومین اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور صدها نوجوان دختر و پسر دهه نودی و با همکاری گروه فرهنگی ملت امام حسین(ع) «ماح»، روز جمعه 12 فروردین در قم برگزار می‌شود.

رزمایش کریمه اهل بیت(س) در قالب کمیته امر به معروف قرارگاه استانی 19 دی و در راستای پاکسازی و سالم سازی بوستان‌های غدیر، علوی و شهیدبنیادی و آماده سازی محیط امن برای حضور خانواده ها، با همکاری تیم‌های امنیت اخلاقی ناجا، کلانتری‌ها و تیم‌های ویژه بسیج و حمایت دستگاه قضایی از ابتدای نوروز آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در حال اجراست.

سرود «سلام فرمانده» برای نخستین بار در قم در مسجد مقدس جمکران اجرا شد و برای دومین بار نیز همزمان با اختتامیه مرحله نخست رزمایش کریمه اهل بیت(س)، با حضور «ابوذر روحی»، روز جمعه هفته جاری مصادف با 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، ساعت 17 در بوستان علوی و ساعت 20 در میدان آستانه حرم حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود.

اجرای این سرود را نوجوانان دهه نودی استان قم که پیش از این فراخوان شده اند، عهده دار خواهند بود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار