استمرار برنامه‌های گروه فرهنگی «ماح» ویژه دهه نودی‌ها

قم(پانا)- برنامه‌های گروه فرهنگی ماح که با اجرای سرودهای «سلام فرمانده» و «رفیق شهیدم» آغاز شده، در آینده نیز در نقاط مختلف کشور استمرار می‌یابد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
استمرار برنامه‌های گروه فرهنگی «ماح» ویژه دهه نودی‌ها

برنامه های هنری گروه فرهنگی ماح «ملت امام حسین(ع)» که با اجرای سرود «سلام فرمانده» و «رفیق شهیدم» در استان های قم، گیلان و تهران آغاز شده، در آینده نیز در مجموعه های فرهنگی و شهرهای مختلف کشور استمرار می یابد.

گروه فرهنگی ملت امام حسین(ع) با عنوان «ماح»، متشکل از کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۲ ساله قمی و گیلانی است که در قالب گروه سرود ماح، دو سرود «سلام فرمانده» خطاب به امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب و نیز «رفیق شهیدم» خطاب به شهیدانی همچون سردار سلیمانی، فهمیده و میرزاکوچک خان جنگلی را با صدای «ابوذر روحی» اجرا کردند.

سرودهای فوق، صبح 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی در میدان آزادی و برج میلاد تهران و همچنین عصر همان روز در بوستان علوی و میدان آستانه قم اجرا و دو سرود برج میلاد و میدان آزادی به طور زنده از شبکه اول و سوم سیما پخش شد.

گروه سرود ماح در اصل گروهی 313 نفره هستند و روز اجرا در تهران حدود 250 نفر از قم و شهر لنگرود استان گیلان به همراه والدین شان با 10 دستگاه اتوبوس عازم تهران شدند و به همراه تعدادی نوجوان دهه نودی از شهر تهران، سرودها را اجرا کردند.

به گفته مسئولان گروه فرهنگی ماح، به دنبال استقبال گسترده از سرودهای فوق، طرح های ویژه و گسترده ای برای دهه نودی ها در دست اقدام است که در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

نخستین اجرای گروه سرود سلام فرمانده، در مسجد مقدس جمکران بود؛ تمرین سرودهای مزبور نیز با اعلام فراخوان در بستر فضای مجازی انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار