تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش‌آموزان موجب تعهد و وفاداری آنان به کشور می‌شود

شیراز (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش‌آموزان را یک ضرورت دانست که موجب تعهد و وفاداری آنان به کشور می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۴۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش‌آموزان موجب تعهد و وفاداری آنان به کشور می‌شود

قاسم احمدی لاشکی در سفر به اقلید فارس در مراسم جشن ستارگان ایران قوی با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان گفت: باید معلمان را بخاطر تربیت دانش‌آموزان صالح تکریم کرد و دانش‌آموزان نیز هیچ گاه نباید محبت‌های دلسوزانه معلمان خود را از یاد ببرند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان به سبب تلاشی که برای تحصیل و علم‌آموزی می‌کنند باید مورد توجه قرار گیرند.

احمدی لاشکی گفت: به دنبال محقق ساختن تربیت شش ساحتی سند تحول بنیادین هستیم تا دانش‌آموزانی در تراز انقلاب تربیت کنیم.

وی گفت: فراتر از شعار باید به سند تحول بنیادین اهمیت دهیم به طوریکه تمامی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی ما بر مبنای سند تحول بنیادین صورت گیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان نباید هیچ‌گاه هویت ایرانی اسلامی خود را گم کنند و هدفشان خدمت به کشور خودمان باشد، جایی که در آن تحصیل کرده‌اند و بزرگ شده‌اند.

احمدی لاشکی خطاب به دانش‌آموزان نخبه اقلیدی گفت: از خودبیگانگی و الیناسیون از معضلاتی است که دانش‌آموزان وقتی به دانشگاه وارد می‌شوند با آن مواجه می‌شوند و از شما انتظار است شهر و دیار خود را فراموش نکنید.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه آنچه برای معلم می‌ماند کار تربیتی و خدمت صادقانه است، از مردم و مسئولان اقلید در راستای تکریم مقام معلمان تقدیر کرد.

در این مراسم از ۶۰ دانش‌آموز اقلیدی که در کنکور سراسری سال گذشته حائز رتبه‌های زیر 3 هزار شده بودند تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار