رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد

نقش موثر همیاران پلیس در توسعه انضباط و کنترل ترافیک

نقش همیار پلیس دانش‌آموزان را مسئولیت پذیر می‌کند

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور ناجا گفت با برگزاری همایش همیاران پلیس آماده باش سراسری در سفرهای نوروزی شکل می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر همیاران پلیس در توسعه انضباط و کنترل ترافیک

سیدکمال هادیانفر در همایش آماده باش نوروزی «همیاران پلیس»، «پلیس یاران نوجوان» و «فرهنگیاران ترافیک» با بیان اینکه شما همیاران پلیس امروز به نمایندگی از دانش‌آموزان در این مراسم حضور دارید اظهار کرد: امسال سعی کردیم همایش همیاران پلیس را در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار کنیم اما موج ششم کرونا جلسه ما را محدودتر کرد.

وی افزود: این جلسه به نشانه این است که آماده باش سراسری در سفرهای نوروزی شکل بگیرد یکی از مشکلات اصلی ما در حوزه تصادف و ترافیک بحث انضباط در عبور و مرور است.

هادیانفر ادامه داد: حدود ۸۴ میلیون جمعیت در کشور داریم که به نوعی کاربر در حوزه ترافیک هستند اگر بتوانیم انضباط را آموزش و آن را نهادینه کنیم این فرهنگ می تواند در کاهش حوادث ما موثر باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا نقش همیاران پلیس را در توسعه انضباط و کنترل ترافیک موثر دانست و گفت: امیدواریم با مشارکت شما همیاران پلیس شاهد تصادفات و ترافیک کمتر باشیم. نقش همیار پلیس دانش‌آموزان را مسئولیت پذیر در جامعه می‌کند.

وی با تاکید بر توسعه انضباط در ترافیک ادامه داد: در ترافیک عابران باید به قوانین احترام بزارند؛ باید بتوانیم انضباط ترافیکی را افزایش و تصادفات را کاهش دهیم لذا طرح همیار پلیس یک طرح بسیار مثبت در کشور است.

هادیانفر همچنین با بیان نکاتی به همیاران پلیس خبر داد با اجرای طرح همیار پلیس آمار کشته شدن سالانه ۲۷ هزار نفر به ۱۷ هزار نفر رسید. همیاران پلیس باید در طرح نوروزی، طرح تابستانی و در طول سال کمک پلیس باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: به رانندگان قانون مدار که از فردا ۲۶ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه بدون تخلف و تصادف باشند، ماشین و موتورسیکلت اهدا می شود همچنین به همیاران پلیس نیز که در این حوزه فعال بودند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار