مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

دغدغه اصلی آموزش و پروش بحث سبک زندگی و ساختن افراد برای آینده است

مشهد ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ در آیین استانی همیاران پلیس گفت دغدغه اصلی آموزش و پروش بحث سبک زندگی و ساختن افراد برای آینده است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دغدغه اصلی آموزش و پروش بحث سبک زندگی و ساختن افراد برای آینده است

آیین استانی تجلیل از همیاران پلیس ناحیه ۶ در آموزشگاه شهید شهرستانی و به صورت مجازی در پیام‌رسان شاد برگزار شد.

رمضانعلی مسعودی نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ در آیین استانی همیاران پلیس گفت: دغدغه اصلی آموزش و پرورش بحث سبک زندگی و ساختن افراد برای آینده است، دانش آموزان باید مهارت های زندگی را یاد بگیرند و به دیگران بیاموزند .

وی ادامه داد: فرهنگ روابط اجتماعی با قوانین اسلامی و افرادی که مسئول امور انضباطی جامعه هستند باید برقرار شود و به محض آشنا شدن با قوانین باید به آن احترام بگذارند.

رضا کشتی دار، رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه این همایش گفت: سلامت ما و سلامت سیاره ما دو مولفه مهم دارد، اگر بخواهیم که هم سلامت انسان حفظ شود و هم سلامت محیط زیست که مستلزم رابطه دو طرفه در جامعه است.

کشتی دار ادامه داد: همیاران پلیس در آموزش فرهنگ ترافیک و آموزش همسالان بسیار تاثیر گذار هستند، یکی از فاکتورهای مهم که در سلامتی انسان دخیل است، بحث ایمنی و پیشگیری از تصادفات است که یکی از اهداف طرح همیار پلیس عملی کردن این نکات است.

وی عنوان کرد :همیاران پلیس می‌توانند به انضباط ترافیکی و فرهنگ ترافیک که باعث کاهش آلودگی هوا می شود کمک کنند، دانش آموزان منتخب با همکاری کادر اجرایی مدرسه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را آموزش می‌بینند و ضمن رعایت آن موارد لازم را با احترام به اطرافیان گوشزد می‌کنند.

علیرضا رحیمی، رئیس آموزش ترافیک استان خراسان رضوی بیان کرد: همیاران پلیس به نوعی بازو مقاوم هستند و کمک شایانی برای پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می‌دهند، رعایت قوانین و مقررات باعث می‌شود ما شاهد انضباط ترافیکی باشیم و هیچ تصادفی را در سطح معابر مخصوصا برای کودکان و نوجوانان نداشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار: ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار