در آستانه نیمه شعبان برگزار شد؛

همایش «آشنایی با معارف مهدوی» ویژه کارکنان آموزش و پرورش قم برگزار شد+عکس

قم(پانا)- همایش «آشنایی با معارف مهدوی» ویژه کارکنان اداره کل و ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم به مدت سه روز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه(س) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
همایش «آشنایی با معارف مهدوی» ویژه کارکنان آموزش و پرورش قم برگزار شد+عکس

همایش «آشنایی با معارف مهدوی» در راستای پویش «به عشق مهدی(عج) هواداریم» ویژه کارکنان اداره کل و ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم به مدت سه روز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه(س) قم برگزار شد.

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این همایش، طی سخنانی با اشاره به اشتراکات آموزش و پرورش و حوزه علمیه اظهار داشت: این دو دستگاه عظیم تربیتی هردو دارای مخاطبان نوجوان و جوان و دارای هدف تعلیم و تربیت هستند و از این رو، تعامل آموزش و پرورش با حوزه های علمیه امری ضروری محسوب می شود.

وی با اشاره به مفاد سند تحول بنیادین، بر حضور نظام‌مند مبلغان توانمند حوزه علمیه در مدارس تاکید کرد و افزود: هم وظیفه آموزش و پرورش است که زمینه حضور مبلغان حوزه را فراهم کند و هم وظیفه حوزه است که جهت تعلیم و تربیت وارد آموزش و پرورش شود.

مدیر کل آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: ضرورت دارد همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه در چهار عرصه پژوهشی، برنامه ریزی درسی، توانمند سازی نیروی انسانی و تبلیغی و فرهنگی به صورت تعریف شده و نظام یافته شکل بگیرد و استمرار یابد.

همایش فوق در سه روز، ویژه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان و نواحی چهارگانه، شهرستان های کهک و جعفرآباد و منطقه خلجستان برگزار شد و طی آن، حجت الاسلام والمسلمین حائری کارشناس ارشد ستاد مرکز تخصصی مهدویت، حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری معاون تهذیت حوزه های علمیه سراسر کشور و آیت الله حسینی قزوینی استاد حوزه علمیه به موضوعاتی چون بایسته های تعامل حوزه علمیه و آموزش و پرورش و پاسخ به شبهات مهدویت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار