در افتتاحیه سامانه شعف و اولین دوره تربیت مدرس مطرح شد:

فرهنگیان و دانش‌آموزان با استفاده از قدرت علم و دانایی وارد عرصه جهاد تبیین شوند

تهران(پانا) -مدیرکل آموزش‌و‌پرورش شهر تهران، درافتتاحیه سامانه شعف و اولین دوره تربیت مدرس،تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان برگزار شد، فریضه جهاد تبیین را راهگشا و مشخص‌کننده مسیر صحیح حرکت در راه مقابله با توطئه دشمنان خواند و بر ورود فرهنگیان و دانش‌آموزان به عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان و دانش‌آموزان با استفاده از قدرت علم و دانایی  وارد عرصه جهاد تبیین شوند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ سیاست های تبلیغاتی و رسانه ای امروز دشمن در راستای مأیوس سازی مردم و مسئولان است و توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب در فریضه جهاد تبیین، مسیر مقابله با این توطئه دشمنان است.

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در سالروز ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) در راستای تببین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برگزاری دوره تربیت مدرس با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان سامانه شعف (شبکه علمی فرهنگیان) را افتتاح کرد.

وی در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر(علیه السلام) و منجی عالم بشریت امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» اظهار کرد: اتفاقات مهمی در این برهه از زمان با شروع جنگ رسانه ای دشمنان رخ داده است که صدور بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در فریضه جهاد تبیین راهگشا و مشخص کننده مسیر صحیح حرکت در راه مقابله با این توطئه دشمنان است.

کریمیان بیان کرد: مقام معظم رهبری در این رهنمودها ضمن توجه دادن به بحث محاصره تبلیغاتی دشمن، جوانان را به عنوان افسران جنگ نرم در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی دارای نقش اساسی و مهم دانسته اند و در رهنمودهای داهیانه خود، به همه به ویژه جوانان در راه مقابله با این یأس آفرینی ها؛ توصیه می‌کنند تا با پرورش نهال امید در دل خود و آحاد مردم به مقابله با این خدعه دشمن بپردازند.

کریمیان با اشاره به اینکه دشمن امروز از ابزارهای متعدد و متنوعی استفاده می کند و سیاست های تبلیغاتی و رسانه ای را در راستای مأیوس سازی مردم و مسئولان به کار گرفته است افزود: با توجه به اهداف اصلی دشمن که در این مسیر، از شیوه های مختلفی همچون؛ (نشر اخبار دروغ، ارائه تحلیل های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن واقعیت ها و اخبار امیدبخش و کوچک نشان دادن محاسن بزرگ انقلاب اسلامی، برای ایجاد یأس) بهره می برد، گفت: توجه به فریضه جهاد تبیین مسیر مقابله با این توطئه دشمن است.

وی اضافه کرد: موضوعیت این جهاد در فضای جنگ نرم از اولویت برخوردار است و دو هدف اساسی که دشمنان با استفاده از تمام ظرفیت های مجازی و رسانه ای خویش پیگیری می کنند از بین بردن زنجیره تواصی به حق و صبر و نشان دادن وارونه حقایق است.

کریمیان با تاکید بر توصیه به حق و صبر به عنوان یکی از عوامل مهم در صحنه ماندن مردم، افزود: اگر این دو امر مهم از بین رود، این فرایند موجب می شود مردم جرات اقدام را از دست بدهند، چرا که هدف دشمن از طریق رسانه ها و با تصویرسازی های غلط و انحراف افکار عمومی؛ در خصوص (تصویرسازی غلط از ایران، ارائه تصویر غلط و بزرگنمایی از داشته های خود)، القای این هدف است که راه انقلاب اسلامی به بن بست رسیده است و در مقابل، گزینه ای غیر از تسلیم وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از رسانه های خود همچون بمب شیمیایی عمل می کنند که ضمن نگهداشت تجهیزات، نیروی انسانی زبده و کارآمد را از جبهه انقلاب حذف می کنند.

کریمیان در پایان ابراز امیدواری کرد تا تمام نیروهای خدوم نظام جمهوری اسلامی به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان با استفاده از قدرت علم و دانایی و با حضور موثر و آگاهانه خود در تمامی فضاهای لازم تمام قد و با انرژی وارد عرصه جهاد تبیین شوند.

لازم به ذکر است سامانه شعف به آدرسsci-cbo.ir در دسترس عموم علاقه مندان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار